سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قوام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

درخواست آتش بس از سوي رژيم صهيونيستي نشانگر عجز و ناتواني است

يک کارشناس سياست خارجي گفت: فلسطينياني که سال‌ها تحت فشار بودند موفق شدند پوزه رژيم صهيونيستي را به خاک بمالند و اين ر‍ژيم با دست به دامان شدن سازمان ملل در تلاش است با تحت فشار قرار دادن حماس آنها را وادار به آتش بس کنند.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سفر بان کي مون به مصر و سپس به سرزمين‌هاي اشغالي گفت: سازمان ملل ابزاري دست ابر قدرت‌ها است و با اينکه چندين روز از حمله رژيم صهيونيستي به نوار غزه مي گذرد، هيچ واکنشي در محکوميت و تقبيح اين عمل از سوي سازمان ملل نشان داده نشده است.

وي ادامه داد: حماس با حملات خود ضربه سنگيني به رژيم صهيونيستي وارد کرده و آستانه تحمل پذيري آن را به حدي پايين آورده که اظهار عجز کرده است.

قوام افزود: فلسطينياني که سال‌ها تحت فشار بودند موفق شدند پوزه رژيم صهيونيستي را به خاک بمالند و اين ر‍ژيم با دست به دامان شدن سازمان ملل در تلاش است با تحت فشار قرار دادن حماس آنها را وادار به آتش بس کنند.

وي با تاکيد بر اينکه سفر بان کي مون به سرزمين‌هاي اشغالي در راستاي حفظ آبروي رژيم غاصب صهيونيستي است نه دلسوزي براي مردم غزه تصريح کرد: بازنده اصلي در اين حملات رژيم جعلي صهيونيستي است چرا که بار  ديگر آسيب پذيري انها به جهانيان اثبات شد .

اين کارشناس سياست خارجي در پايان يادآور شد: حماس با ذليل ساختن رژيم صهيونيستي،  پيروزي بزرگي براي جهان اسلام و مسلمانان به ارمغان آورد.

انتهاي پيام/پ3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.