سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

نمایندگان مجلس با پس گرفتن طرح سؤال از رئیس جمهور، ولایتمداری خود را ثابت كردند

نماینده مردم شهرستان لردگان و عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انصراف نمایندگان مجلس از طرح سؤال از رئیس جمهور، گفت: نمایندگان مجلس با پس گرفتن طرح سؤال از رئیس جمهور، ولایتمداری خود را ثابت كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

مجید جلیل سرقلعه گفت: با انصراف نمایندگان مجلس از طرح سؤال از رئیس جمهور، فضای همدلی و همكاری دولت و مجلس، بیش از پیش فراهم می شود.

وی ادامه داد: همیشه رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری، نصب العین و فصل الخطاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان عالیرتبه نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: امید است؛ دولت و مجلس با فراهم شدن فضای همدلی، در راستای پاسداشت خون شهیدان و تحقق اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

جلیل سرقلعه تاكید كرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای هیأت دولت، با همكاری و همدلی در راستای حل مشكلات اقتصادی كشور و تحقق فرمان سالجاری مبنی بر « تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی » مجاهدت می كنند.

گفتنی است؛  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اطاعت از فرامین امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، با انتشار بیانیه ای، امضاهای خود از طرح سؤال از رئیس جمهوری را پس گرفتند.

طرح سؤال از رئیس جمهوری، نهم مهرماه 1391 با امضای 102 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در مورد وضعیت بازار ارز، تحویل هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی شد.

این طرح، پس از بررسی در كمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات، و اصرار طراحان، 14 آبان ماه با 77 امضاء در صحن علنی مجلس، اعلام وصول شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.