سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار جزایری در جمع خبرنگاران:

ايران به هر نحو ممکن از جبهه مقاومت حمايت مي‌کند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برخی اظهارنظرها مبني بر اینکه ایران به فلسطین سلاح می‌فرستد، گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده که از مقاومت منطقه به اشکال مختلف حمايت می‌کند و طبیعتا غزه که هیچ سرپناهی ندارد مورد حمایت ما نیز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سید مسعود جزایری در حاشیه مراسم افتتاح سامانه مذاکره تصویری بسیج (سمت) در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه مردم غزه پای آرمان‌های بزرگ خودشان که همان آزادی قدس شریف است، ایستاده‌اند، تصريح کرد: با وجود همه ددمنشی‌هایی که رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی به خرج داد، اين جنگ با پیروزی مردم مظلوم غزه تمام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیروز جنگ کنونی، مردم غزه و گروه‌های مبارز فلسطینی هستند، افزود: این جنگ که یک جنگ تمام عیار توسط صهیونیست‌ها بود، شکاف‌های عمیقی را در درون حاکمیت صهیونیست‌ها همانند جنگ‌های 33 و 22 روزه بوجود خواهد آورد و آسیب‌پذیری صهیونیست‌ها بیش از گذشته آشکار خواهد شد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد:‌ صهیونیست‌ها در  جنگ اخیر نقاط ضعفی را از خود نشان دادند و این بزرگترین فرصت‌های آتی مقاومت برای غلبه بر صهیونیست‌ها به حساب می‌آید.

سردار جزایری در خصوص برخی اظهارنظرها مبني بر اینکه ایران به فلسطین سلاح می‌فرستد، گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده که از مقاومت منطقه به اشکال مختلف حمايت می‌کند و طبیعتا غزه که هیچ سرپناهی ندارد مورد حمایت ما نیز خواهد بود.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: جزایری ، ستاد ، کل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.