سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ورزش قهرمانی رو به توسعه است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از توسعه ورزش قهرمانی و حرکت‌های رو به رشد در سال‌های اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ احد پازاج امروز در جلسه شورای ورزش که در اردبیل برگزار شد،‌ افزود: اردبیل از دیرباز یکی از قطب‌های ورزشکار خیز کشور است که تا به حال قهرمانان بسیاری را نیز در سطح جهان و کشور معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه قابلیت‌های ورزش اردبیل در ورزش قهرمانی قابل کتمان نیست، گفت: اردبیل به دلیل قرار گرفتن در فاصله مناسب با سطح دریا و شرایط آب و هوایی و استقامت جوانان و نوجوانان حرف‌های زیادی برای گفتن در ورزش قهرمانی دارد که این توانمندی‌ها باید با تلاش مربیان پرورش یافته و ظهور و بروز پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به کسب افتخارات ورزشکاران اردبیل در بازی‌های المپیک افزود: مسئولیتی که امروز بر عهده ما گذاشته شده است تا در ارتقای ورزش قهرمانی تلاش کنیم سنگین است و ما از هم اکنون برای حضور موفقیت‌آمیز ورزشکاران استان در عرصه بازی‌های آسیایی و المپیک برزیل برنامه‌ریزی‌هایمان را به صورت مدون انجام دادیم.

پازاج گفت: ورزش کشورمان نیز برای المپیک برنامه‌های استراتژیکی دارد و باید موازی با آن استان اردبیل برای کسب سهمیه و مدال‌های المپیک برنامه‌ریزی کند.

وی در ادامه با اشاره به احداث کمپ‌های تیم ملی در سرعین با مشارکت بخش خصوصی نیز افزود: در تمام دنیا کمپ‌های تیم ملی در ارتفاعات ساخته می‌شود تا بازیکنان به آمادگی کامل برای حضور در مسابقات برسند./س 

برچسب ها: اردبیل ، توسعه ، ورزش ، قهرمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.