سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطهری در جمع خبرنگاران:

بيانات رهبر معظم انقلاب را حكم حكومتي مي‌دانيم

علي مطهري با بيان اينكه بیانات رهبر معظم انقلاب درباره متوقف‌کردن طرح سؤال از رئیس‌جمهور حکم حکومتی بود و ما تابع آن هستیم، گفت: ما دنبال سؤال بودیم اما چون رهبری دستور دادند، سؤال متوقف شود،‌ما طرح سؤال را منتفی می‌دانیم چرا که بیانات رهبر انقلاب اظهار نظر ساده‌ای نبود بلکه حکم حکومتی بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس بعد از اتمام جلسه علنی امروز (چهارشنبه يكم آذر) مجلس در جمع خبرنگاران با بيان اينكه بیانات رهبر معظم انقلاب درباره متوقف‌کردن طرح سؤال از رئیس‌جمهور حکم حکومتی بود و ما تابع آن هستیم، گفت: ما دنبال سؤال بودیم اما چون رهبری دستور دادند، سؤال متوقف شود،‌ما طرح سؤال را منتفی می‌دانیم چرا که بیانات رهبر انقلاب اظهار نظر ساده‌ای نبود بلکه حکم حکومتی بود.

وی در ادامه افزود: سؤال از رئیس‌جمهور مفید است ما الان هم سؤال از رئیس‌جمهور را مفید می‌دانیم اما چون رهبری حکم حکومتی دادند و ما تابع حکم حکومتی هستیم، سؤال منتفی است.

مطهري در پاسخ به سوالي مبني بر  شکایت از رئیس جمهور به قوه قضائیه تصريح كرد: این راه همیشه برای نمایندگان باز است و نمایندگان هر وقت بخواهند می‌توانند آن را که کار مشکلی نیست، انجام دهند.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مطهری ، مجلس ، رهبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.