سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

برگزاری دوره آموزشی بین المللی پاسخگوی به سوانح منطقه ای در اصفهان نتیجه اعتماد فدراسیون جهانی است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: برگزاری دوره آموزشی بین المللی پاسخگوی به سوانح منطقه ای( RDRT) در اصفهان نتیجه اعتماد فدراسیون جهانی و صلیب سرخ است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، محسن مؤمنی  در اختتامیه دوره آموزشی RDRT به میزبانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، اظهار کرد: فدراسیون جمعیت‌های هلال احمر و صلیب سرخ به طور حتم توانمندی‌های خاصی را در جمعیت هلال احمر ایران و به ویژه اصفهان دیده‌اند که برای دو سال پیاپی دوره آموزشی پشتیبانی پاسخگویی به سوانح منطقه‌ای را در استان اصفهان برگزار کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: مرکز آموزش‌های تخصصی بین‌المللی امداد و نجات برای صلیب سرخ و فدراسیون جهانی مکان شناخته شده‌ای است و از لحاظ کیفیت فضای آموزشی و هم فضای مورد نیاز این آموزش‌ها مورد اعتماد بوده است.
وی با اشاره به اینکه در این مرکز دوره‌های آموزشی دیگری هم برگزار شده است، بیان داشت: از کشورهای مختلف عربی برای آموزش آمده‌اند و در آینده نیز شاهد برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات برای مقامات استانداری و شهرداری‌ها هستیم.
مومنی با بیان اینکه هدف در این مرکز برگزاری دوره‌های آموزشی است، اضافه کرد: تربیت مربی نیز در مرکز آموزشی تخصصی بین‌المللی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان برگزار شده است و امیدواریم در آینده به شعار هر خانواده ایرانی یک امدادگر برسیم./س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.