سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته چهارم سوپرليگ بسكتبال؛

تمام اصفهاني ها در تهران

نيمي از سوپرليگ بسكتبال فردا 2 آذر در تهران با هم روبرو مي شوند و تنها دو شهر گرگان و بندر امام ميزبان ديگر بازي هاي هفته خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران تجمع بازيها در تهران باعث شده كه براي اولين بار يكي از ديدارها در ساعت 13:30 دقيقه آغاز شود در اولين بازي هفته چهارم تيم مهرام ميزبان صنايع پتروشيمي است. بچيروويچ مربي اسلوونيايي مهرام پس از شروع كارش در اصفهان اولين حضور بر روي نيمكت هاي آزادي را تجربه مي كند.

تيم صنايع هفته قبل براي اولين بار از بازيكن جديد خارجي خود استفاده كرد كه ‌آمار خوبي هم داشت سنتر ليتوانيايي صنايع پس از يك هفته تمرين و استراحت شرايط بهتري در اين بازي خواهد داشت.

*اولين آزمايش بزرگ دانشگاه آزاد

شاگردان شاهين طبع طي هفته گذشته با اعتماد به نفس از بردن فولاد ماهان اولين حريف مدعي خود صحبت مي كردند تيمي كه هفته قبل با 2 امتياز مهرام را در اصفهان شكست داده بود.
كريس ويليامز بازيكن آمريكايي ماهان در چند روز گذشته به تمرينات اين تيم اضافه شده و به احتمال زياد در بازي مقابل دانشگاه هم مورد استفاده قرار مي‌گيرد؛ به اين ترتيب جنگ نابرابري ميان دانشگاه آزاد بدون خارجي و ماهان با 2 يار خارجي قدرتمند صورت ميگيرد.

*همياري بدون داورپناه نفت با انتاريو

تيم همياري زنجان اين هفته با شوك بزرگ مصدوميت سعيد داورپناه فوروارد ملي پوش تيم مواجه شد. شخيصيت هاي اوليه خبر از غيبت اين بازيكن تا پايان فصل داشت اما هنوز خبر دقيقي از شدت مصدوميت داور پناه و رسيدن يا نرسيدن وي در ماههاي آينده در دست نيست.

بخش مهمي از تركيب تيم همياري را نيز بازيكنان اصفهاني تشكيل مي‌دهند و با آ‌مدن اين تيم و فولاد ماهان به تهران تقريبا تمام اصفهاني هاي ليگ در سالن آزادي حضور خواهند داشت.
تيم نفت سپاهان هم از سوي ديگر قول حضور انتايولت يار خارجي خود را براي هفته چهارم ليگ و با گذشت چهار هفته از شروع مسابقات و تمرينات بيشتر شرايط بهتري نسبت به ابتداي ليگ دارند نفتي ها هفته قبل هم بازي خوبي مقابل استقلال قشم انجام دادند.

*شمال و جنوب مقابل هم

تيم گرگان نماينده نيمه شمالي كشور در هفته چهارم ميزبان استقلال قشم است گرگاني ها 3 بازي اول ليگ را برابر تيم هاي پتروشيمي، مهرام و دانشگاه آزاد واگذار كرده و به اولين برد با توجه به امتياز ميزباني اميدوارند.

در آخرين بازي هفته تيم پتروشيمي بندر امام و البدر كنگ در مصافي جنوبي با هم روبرو مي شوند./مح
برچسب ها: بسکتبال ، فولاد ، گرگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.