سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه هاي آموزشي با توجه به ويژگيهاي شغلي كاركنان اجرا شود

بايد متوليان برگزاري دوره هاي آموزشي قبل از برگزاري دوره كاركنان را با اهداف دوره و تأثيرات مثبت آموزشها براي كاركنان آشنا سازند تا اينكه تنها با انگيزه كسب امتياز در كلاسها شركت نكنند.

منیره حسینی، کارشناس ارشد مدیریت آموزشی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: سازمان ها در عصر كنوني در رويارويي با تحولات اجتماعي ، علمي ، اقتصادي ، فرهنگي ، سياسي و تكنولوژيكي به اين نتيجه رسيده اند كه بايد براي هماهنگي با شرايط جديد به يادگيري روي آورند . اين وظيفه خطير در سازمانها برعهده مديريت سازمان و بخصوص واحد آموزشی است.

حسینی گفت: بايد متوليان برگزاري دوره هاي آموزشي قبل از برگزاري دوره كاركنان را با اهداف دوره و تأثيرات مثبت آموزشها براي كاركنان آشنا سازند تا اينكه تنها با انگيزه كسب امتياز در كلاسها شركت نكنند.

این کارشناس ارشد مدیریت آموزشی تصریح کرد: برنامه ريزي كلاسها در ساعات مختلف قدرت انتخاب دوره آموزشي در بهترين زمان را با توجه به شرايط كاري و مشكلات خانوادگي را به كاركنان داده و انگيزه بيشتري براي حضور در كلاسها به آنها خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: با جدا ساختن كلاسها بهره مندي فراگيران از مطالب و محتواي آموزشي همچنين انگيزه شركت در كلاسها افزايش مي يابد لذا بايد برنامه هاي آموزشي با توجه به ويژگيهاي شغلي و تحصيلات كاركنان طراحي و اجرا شود./ح

برچسب ها: آموزش ، کارمندان ، انگیزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.