سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پنجمین دوره آموزشی اعضای هیئت امنای امامزادگان کشور

پنجمین دوره آموزشی اعضای هیئت امنای امامزادگان و اماکن متبرکه کشور با شرکت 120 نفر از منتخبان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی طی این هفته در مشهد آغاز شد.

حمید عسگری مدیر کل اجتماعی و مؤسسات خیریه معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه یکی از عناوین برنامه های مدیریتی سازمان اوقاف برگزاری دوره های آموزشی ویژه هیئت های امنا و خدام بقاع متبرکه و اماکن مذهبی است به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: براساس برنامه پنجم توسعه 63 هزار نفر از اعضای هیئت امنای بقاع در سطح شهرستانی و استانی و 26789 نفر از خدام بقاع متبرکه باید آموزش های لازم را فراگیرند.

وی ادامه داد: سه هزار نفر توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی به طور متمرکز در مرکز آموزش فدک آل محمد (ص) به منظور ارتقای سطح آگاهی فراگیران و ایجاد بستر لازم برای خلاقیت و ابتکار، تبادل تجارب مفید و تقویت انگیزه خدمات رسانی در محیط بقاع و اماکن متبرکه تحت آموزش قرار می گیرند.

عسگری یادآور شد: فراگیران در این دوره با مبانی و مباحثی همچون چگونگی تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی، آشنایی با کتاب برنامه سال 91، آشنایی با معماری اسلامی، چگونگی اجرای برنامه های فرهنگی، امور حراست و انفورماتیک و دروس دیگر مثل آداب زیارت، اخلاق و مدیریت اسلامی، جنگ نرم و مسائلی از این قبیل آشنا می شوند./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.