سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ظرفیت بالا و اثربخش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در تحکیم امنیت

معاونت اجتماعی ناجا در تحکیم پایه های نظم و امنیت اجتماعی جامعه بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه معاونت اجتماعی معاونتی علمی است، گفت: امروزه گستره تغییرات از چنان وسعتی برخوردار شده که تقریبا تمام سطوح و ابعاد زندگی اجتماعی را در برگرفته است و معاونت اجتماعی وظیفه دارد ارتباط این تغییرات را با امنیت اجتماعی و پلیس بررسی و راهکارهای لازم علمی ارائه دهد.

صالحی با بیان اینکه پس از شکل گیری معاونت اجتماعی روی کرد اجتماعی در پلیس به وجود آمده است، افزود: هنر فعالان در این معاونت این است که سرمایه اجتماعی پلیس را به خوبی بشناسند و راه های تعامل پلیس و اجتماع را برای بهره گیری از این سرمایه عظیم نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه در فرماندهی انتظامی استان تمامی ماموریت ها از نگاه اجتماعی پیگیری و اجرا می شود تصریح کرد: امنیت پایدار و نظم اجتماعی یکی از اساسی ترین نیازهای جامعه بشری بوده که با مشارکت و همدلی اقشار مختلف جامعه مسیرمی شود و در این میان نقش معاونت اجتماعی بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: معاونت اجتماعی با شناخت دقیق از جامعه باید بتواند نقشه راه را برای معاونت های تخصصی در اجرای ماموریت های خود در سطح جامعه ترسیم کند./س

برچسب ها: تحکیم ، امنیت ، نیروی ، انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.