سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

ارتقاء پژوهشکده تربیت بدنی خراسان رضوی به پژوهشگاه تربیت بدنی ملی

رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی خراسان رضوی گفت : پژوهشکده تربیت بدنی خراسان رضوی به پژوهشگاه ارتقاء یافت .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،علی طالب پور درجمع اصحاب رسانه گفت : این پژو هشگاه در راستای تحقیق و توسعه علمی و ورزشی کشور و با سایت تغییر استراتژی کاری به کاربردی است .

 وی با معرفی خراسان رضوی به عنوان مهد بزرگ علم ورزش افزود: یکی از دستاوردهای این پژوهشگاه در نخستین کارگاه استعدادیابی کشور بوده و فواید آن بعد از این استان به سایر کشور هم تسری می یابد.

وی همچنین از تحصیل دانشجو در مقطع دکتری پژوهش محور خبر داد و خاطرنشان کرد : از ابتدای مهرماه امسال در دو رشته مدیریت ورزش و فیزویولوژی ورزش 17 دانشجودر حال تحصیل هستند و در بهمن ماه بعداز مصاحبه 10 دانشوجی دیگر پذیرش می شوند.

طالب پور با اشاره به پذیرش دانشجویان غیرایرانی در این پژوهشگاه ادامه داد: در صورتی که امکانات کافی به پژوهشگاه تعلق نگیرد ممکن است این مرکز به تهران منتقل شود.

ریئس پژوهشگاه تربیت بدنی استان تصریح کرد: یکی از اهداف پژوهشگاه تربیت بدنی صدور برند استاندارد تجهیزات پزشکی و ورزشی است که از این پس تجهیزات ورزشی باید با این برند شناخته شوند که هم از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند و هم نتایج ورزشکاران زودتر اعلام می شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.