سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

استان‌های کم برخوردار اعتبار فوق‌العاده می‌گیرند

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در برنامه‌ریزی سال‌های آینده و تدوین بودجه سعی می‌شود به استان‌های کم برخوردار و توسعه نیافته اعتبار ویژه و فوق‌العاده در نظر گرفته شود.

اشتری دیروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: استان اردبیل به عنوان یکی از استان‌های ویژه با توجه به انگیزه‌هایی که در مسئولان برای توسعه همه‌جانبه آن وجود دارد در تزریق اعتبارات و بودجه مورد نیاز مورد حمایت جدی است به طوریکه انتظار داریم با راهکارهای مطلوب پیشرفت این استان با انگیزه مسئولان به سرعت تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت و اهمیت فعالیت‌های این حوزه گفت: بعد از ادغام دو وزارتخانه گسترده صنایع و معادن و بازرگانی این وزارتخانه شکل گرفته که با حساسیت و گستردگی بحث تنظیم بازار، نظارت بر آن، مدیریت اصناف، مدیریت صنایع، معادن و توسعه صادرات را عهده‌دار است.

اشتری افزود: با توجه به این گستردگی فعالیت‌ها و مأموریت‌ها شایسته آن است که بتوانیم کارها و وظایفمان را با حساسیت خاص پیگیری کرده و به سرانجام برسانیم.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیشترین مشغله کاری استانداران و رؤسای سازمان‌ها حل مشکلات و دغدغه‌های مردم در حوزه اقتصادی است به یقین تعامل و ارتباط دوسویه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی می‌تواند در انجام وظایف بسیار مفید و مؤثر باشد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.