سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

افزایش 29 درصدی قرارداد واگذاری زمین در شهرك های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری از رشد 29 درصدی قراردادهای واگذاری زمین به سرمایه گذاران واحدهای صنعتی و تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

رضا گنجی در كارگروه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری افزود: سال90، حدود 90 قرارداد واگذاری زمین با شركت شهرك های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری منععقد شد در حالی كه این تعداد درسال 89 حدود 70 فقره بوده است.

وی با بیان رشد 32 درصدی واگذاری زمین به متقاضیان نیز تصریح كرد: سال 89، 25 هكتار زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفت كه سال گذشته به 33 هكتار رسید.

گنجی، در ادامه از بسته شدن تفاهم نامه این شركت با بانک توسعه تعاون با اعتباری، معادل 16 میلیارد و 500 میلیون ریال در سال گذشته خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه، 22 واحد صنعتی برای دریافت حدود 17 میلیارد ریال تسهیلات به بانك معرفی شدند.

وی، در ادامه حمایت از خوشه گز در استان را از دیگر اقدامات این شركت برای تحقق شعار سال جهاد اقتصادی در سال گذشته عنوان كرد و افزود: شهرك های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری بر اساس برنامه تدوین شده صنایع كوچك، توسعه خوشه های صنعتی را در دستور كار خود قرار داده است .

گنجی ادامه داد: افزایش نقش سازمان ها در توسعه خوشه گز، اصلاح روند تولید مواد اولیه، ایجاد شبكه فروش سخت افزاری محصولات گز با عنوان و برند پدیده، راه اندازی نمایندگی ها، مدرنیزه كردن بسته بندی و ایجاد محصولات متنوع از دستاوردهای اقدامات و فعالیت های این شركت برای توسعه این خوشه بوده است. /س

برچسب ها: شهرک ، صنعتی ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.