سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/معاون ساخت و توسعه شبكه راه های کشور؛

پنج هزار و 400 كیلومتر بزرگراه در كشور در حال ساخت است

معاون ساخت و توسعه شبكه راه های كشور گفت: هم اكنون پنج هزار و 400 كیلومتر بزرگراه و چهار هزار كیلومتر راه اصلی در كشور در حال ساخت است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک خادمی در حاشیه بازدید از روند بازسازی محور ساوه - بویین زهرا - قزوین افزود: با تلاش های انجام شده امیدواریم كه یك هزار و 300 كیلومتر بزرگراه تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینكه محور ساوه - بویین زهرا - قزوین یكی از مهمترین پروژه های راهسازی در حال ساخت است، اظهار كرد: با بهره برداری از آن، این محور از راه اصلی به بزرگراه تبدیل خواهد شد.

خادمی ادامه داد: طول این پروژه 160 كیلومتر است كه 45 كیلومتر آن در استان مركزی و شهرستان زرندیه واقع شده كه پیش بینی می شود تا پایان سال 92 مورد بهره برداری قرار گیرد.

سرپرست راه و شهرسازی زرندیه نیز گفت: عملیات اجرایی محور ساوه - بویین زهرا در محدوده زرندیه در سال جاری آغاز شده و هم اینك با روند مطلوبی در حال انجام است.

'رضا حاجتی' افزود: اجرای این پروژه با 260 میلیارد ریال اعتبار توسط پیمانكار آغاز شده و در مدت 30 ماه احداث و با بهره برداری از آن محدوده زرندیه به طول 45 كیلومتر چهار خطه می شود.

به گفته وی، تردد بالا و عرض كم این محور در گذشته باعث بروز حوادثی می شد كه با ساخت این پروژه می توان مسیر را با امنیت بیشتر و در مدت زمان كمتری پیمود.

شهرستان زرندیه دارای 60 كیلومتر آزاد راه، 119 كیلومتر راه اصلی شریانی و 94 كیلومتر راه اصلی غیر شریانی است./س

برچسب ها: بزرگراه ، اراک ، ساوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.