سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

بهره‌برداری از پل غیرهم‌سطح سیدالشهدا در موعد مقرر

شهردار زنجان پایان پروژه پل غیرهم‌سطح سیدالشهدا را از دغدغه‌های مردم شهر زنجان اعلام کرد و گفت: در صورت محقق شدن برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حبیب ملایی یگانه شامگاه سه‌شنبه در مراسم معارفه خود، پاسخگو بودن را از جمله وظایف شهرداری زنجان اعلام کرد و اظهار داشت: شهرداری زنجان پروژه‌های زیادی را برای عمران و آبادانی شهر در دست انجام دارد.

وی پایان کار پل غیر‌ هم‌سطح سیدالشهدا را از دغدغه‌های مردم شهر زنجان اعلام کرد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار زنجان طرح سبزه‌میدان را دیگر پروژه در دست اجرای شهر زنجان عنوان و تصریح کرد: همانطور که قول داده شده است تا پایان سال جاری همه تملک‌های لازم برای آغاز روند اجرای پروژه‌های واقع در بستر این طرح انجام می‌شود.

وی به تولید و پخش دو برابری آسفالت در مقایسه با سال گذشته در خیابان‌های شهر زنجان اشاره و اضافه کرد: افزایش آسفالت‌ریزی خیابان‌های شهر زنجان در سال آینده از اهداف شهرداری است.

یگانه پروژه‌های بزرگراه ولایت، زینبیه شرقی و غربی، زنجانرود و زنجان کوه را از دیگر پروژه‌های مهم شهر زنجان اعلام کرد.

وی جذب اعتبارات را از اولویت‌های شهرداری عنوان و تاکید کرد: شهرداری زنجان موفق به جذب همه اعتبارات مصوب سال گذشته شده است.

شهردار زنجان از ورود شهرداری به عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی خبر داد و گفت: برنامه‌های اجرا شده توسط شهرداری در امور فرهنگی و اجتماعی مورد توجه مردم قرار گرفته است.

وی از راه‌اندازی اتوماسیون شهرداری در منطقه 2 زنجان در آینده خبر داد و افزود: این سیستم طی یک هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

یگانه با اشاره به کارتی کردن بلیط‌های اتوبوس و شهر بازی زنجان اضافه کرد: تاکسی‌های شهر زنجان به زودی به این سیستم مجهز می‌شود.

وی افزایش سرانه فضای سبز شهر زنجان را از دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان اعلام و تصریح کرد: سرانه 20 هکتاری فضای سبز شهر باید به 38 هکتار افزایش یابد.

شهردار زنجان اجرای پروژه‌‌‌های شهری با استفاده از انتشار اوراق قرضه از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: ستاد درآمدزایی پایدار برای شهرداری توسط حوزه‌های مختلف تشکیل شده است.

وی ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده در حدود 3 تا 4 میلیارد تومان از مطالبات شهرداری از ارگان‌ها وصول شده است.

یگانه با اشاره به اینکه شهر زنجان آماده جهش است، اضافه کرد: با همت و همدلی می‌توان این شهر را تبدیل به الگو برای دیگر شهرهای کشور کرد./ج1

برچسب ها: زنجان ، شهردار ، آسفالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.