سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار فراخوان هفتمین جشنواره بین المللی فارابی

مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره بین المللی تا 25 اسفند 91 است.

خواجه سروی، معاون فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای ترغیب و تشویق پژوهشگران حوزه علوم انسانی به انجام تحقیقات بنیادی و کاربردی اصیل منطبق با ملاک های علمی و دانش بومی و همچنین شناسایی ، معرفی  تقدیر از محققان و دانشمندان برتر حوزه علوم انسانی و اسلامی جشنواره بین المللی فارابی را تاسیس کرده و همچنین دوره را با مشارکت سازمان ها و موسسات علمی داخلی و بین المللی برگزار می کند .

وی افزود: آثار پژوهشی که به کاربردی ساختن علوم انسانی و حل مسائل بومی توجه کرده اند در این جشنواره برگزیده و تقدیر خواهد شد.

خواجه سروری تصریح کرد: آثار پژوهشی هفتمین جشنواره بین المللی فارابی در دو بخش داخلی و خارجی پذیرفته می شوند که بخش خارجی مخصوص پژوهشگران غیر ایرانی و آثار مربوط به حوزه فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیر خانه هفتمین جشنواره بین المللی فارابی تا 25 اسفند 91 و زمان برگزاری این دوره آبان ماه سال 92 است که علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت Farabi award.ir اطلاعات بیشتر دریافت کنند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.