سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس صندوق رفاه دانشجویان:

هیچ مبلغی در قبال خدمات رفاهی از دولت دریافت نشده است

هنوز هیچ مبلغی در خصوص خدمات رفاهی برای دانشجویان در طول 8 ماه از دولت دریافت نکردیم.

کیوان مرادیان، رئیس صندوق رفاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  با توجه به مبلغ 155 میلیارد تومان هزینه ای که برای وام شهریه دانشجویان در نظر گرفته شده چنانچه تاکنون از طرف دولت هیچ هزینه ای در قبال این وام های دانشجویی دریافت نشده است یعنی عملاً دریافتی نداشته ایم.

وی افزود: در سال گذشته 120 میلیارد تومان هزینه برای دانشگاه ها پرداخت شده و در امسال از اول مهر تا کنون 78 میلیارد تومان هزینه برای دانشگاه ها پرداخت شده است.

مرادیان تصریح کرد: در جلسه ای که عصر دیروز با معاون اول رئیس جمهور برگزار شد مقرر شد که یارانه ها در اولویت قرار بگیرید و قرار شد شهریه ها تا قبل از پایان آذر ماه پرداخت شود البته این را بدانید که این هزینه نمی تواند هیچ وقفه و خللی در خصوص یارانه ها ایجاد کند.

مرادیان خاطر نشان کرد: در بحث یارانه ها بخشی از یارانه دانشگاه ها بر عهده صندوق است تا این لحظه یک ریال نیز محقق نشده است.

** در این 8 ماه به تمام تعهدات خود عمل کردیم

مرادیان در ادامه گفت: در این 8 ماه به تمام تعهدات خود در قبال دانشگاه ها عمل کردیم البته بخشی از امر مربوط به صنایع رفاهی است که مشکل قیمت کالا در خصوص خرید مواد غذایی برای دانشجویان بوده است که با توجه به افزایش قیمت ها هنوز مبلغی دریافت نشده است.

مرادیان خاطر نشان کرد: امیدواریم هم مسئولین و هم اساتید این مشکلات و چالش ها را درک کنند چراکه آنچه به ما مربوط است مربوط به حوزه مدیریتی ما است./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.