سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی نیروها برای دسته روی روز عاشورا در جبهه

مطلبی که در ادامه می آید متن نامه محرمانه ای است که ایام محرم سال 65 از سوی ستاد لشکر ویژه 25 کربلا برای فرماندهان گردان ها و واحدهای مستقر در مقر لشکر "هفت تپه" فرستاده شده است

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وبلاگ لشکر25 در جدیدترین نوشته خود آورده است:

در مرحله اول مطابق پیش بینی دست اندرکاران دستجات سینه زنی در محل های مشخصی استقرار خواهند یافت و بعد از پذیرائی مختصری با نظم و آرایش خاصی بصورت زنجیروار، دستجات بهم ملحق شده در محل اصلی تجمع راهنمایی می گردند و انشاءلله برنامه ویژه ای توسط تبلیغات به اجرا گذاشته خواهد شد.



اشاره: مطلبی که در ادامه می آید متن نامه محرمانه ای است که ایام محرم سال 65 از سوی ستاد لشکر ویژه 25 کربلا برای فرماندهان گردان ها و واحدهای مستقر در مقر لشکر "هفت تپه" فرستاده شده است و در آن شرایط اجرا و برگزاری مراسم روز عاشورا توضیح داده شده است.

****

بسمه تعالی

به: فرماندهان محترم گردان ها و مسئولین محترم واحدها

از: مراسم ویژه عاشورای حسینی

«انّ لِقَتل الحُسَین حَرارَةٌ فی قلوب المُومِنینَ لا تَبرُدُ اَبَداً»

«سلامٌ علیکم»

بدینوسیله به اطلاع می رساند به منظور تعظیم شعائر اسلامی و بزرگداشت خاطره فراموش نشدنی سال 61 هجرت در سرزمین کربلا که مقتدای ما حسین ابن علی(ع) و یارانش با آفرینش حماسه حسینی دین رسول الله(ص) را احیاء نمودند. مراسم عزاداری ویژه ای در محل آموزش نظامی لشکر (شهید بیگلو) تدارک دیده شده است که از گردان ها و واحدها جهت شرکت دعوت بعمل می آورد. انتظار دارد با رعایت کامل موارد زیر در حسن برگزاری مراسم بکوشیم. انشاءلله...



1- هر گردان یا واحدی نیروهای خود را بصورت دستجات منظم سینه زنی از اول صبح بسوی اردوگاه آموزش حرکت دهد و انشاءلله سعی شود تا ساعت 9 صبح در محل فوق الذکر حضور بهم رسانند.

2- واحدها و گردان ها وسایل و امکانات ضروری اولیه مثل: وسایل تبلیغاتی، کلمن آب و... را بهمراه داشته باشند.

3- در مرحله اول مطابق پیش بینی دست اندرکاران دستجات سینه زنی در محل های مشخصی استقرار خواهند یافت و بعد از پذیرائی مختصری با نظم و آرایش خاصی بصورت زنجیروار، دستجات بهم ملحق شده در محل اصلی تجمع راهنمایی می گردند و انشاءلله برنامه ویژه ای توسط تبلیغات به اجرا گذاشته خواهد شد.



4- نیروهای انتظامی لشکر با بازوبندهای مشخص دستجات عزاداری را راهنمایی خواهند کرد. فلذا نهایت همکاری با نامبردگان صورت گیرد.

5- انشاءلله هنگام بازگشت نیروها پس از اتمام مراسم به محل گردان ها و واحدهای مربوطه با همکاری موتوری لشکر امر انتقال به ترتیب زیر انجام خواهد گرفت: ابتدا نیروهای گردان ها انتقال می یابند، سپس نیروی واحدها ، طبیعیست در فاصله ایکه نیروی گردان ها برده می شوند، نیروی واحدها با کنترل مسئولین در محل هایی که اعلام خواهد شد در زیر سایه درختان نگهداری خواهند شد.

6- ناهار نیروها در محل گردان ها و واحدها طبق روال معمول همیشگی داده خواهد شد فلذا مسئولین تدارکات ها غذای ظهر نیروهاشان را از محل توزیع غذا تحویل گرفته و برای نیروهایشان آماده نمایند.

7- با توجه به اینکه به فرزندان ناخلف یزید ملعون (صدامیان کافر) هیچ گونه اعتمادی نیست، در صورت حمله هوایی دشمن، مسئولین و فرماندهان عزیز با خونسردی و ابتکار عمل در پراکنده سازی نیروها و حفظ آنها حداکثر توان خود را به کار گیرند.

8- پیش بینی های خاصی در واحدهای لشکر در زمینه های مختلف انجام گرفته است که امیدواریم با استعانت از ذات باریتعالی به وظیفه خود عمل نمایند.

والسلام.

« اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد(ص) و آل محمد(ص) و آخر تابع له علی ذلک»

«اللهم العن العصابة الّتی جاهدت الحسین(ع) و شایعت و بایعت و تابعت علی قتله»

«اللهم العنهم جمیعا»

65/6/23

ستاد لشکر ویژه 25 کربلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.