سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی عقب‌نشینی آشکار صهیونیست‌ها در جنگ علیه مردم بی‌دفاع غزه؛

برهم خوردن توازن قدرت به نفع مقاومت / تحقق وعده سید حسن نصرالله در سال 2012

به نظر مي‌رسد سردمداران رژيم جعلي صهيونيستي، بسيار زودتر از موعد دريافتند که توازن قدرت، مدتي است که به نفع مقاومت بر هم خورده است.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ دوره پشيماني رژيم صهيونيستي از جنگ‌افروزي به مرور زمان در حال کاهش است. سال 2006، 33 روز طول کشيد تا اسراييل دريابد که حريف حزب‌الله لبنان نمي‌شود. زماني که نه کمر مقاومت شکست و نه رهبران حزب الله دستگير شدند. موضوعي که وعده آن را  سردمداران اسراييلي داده بودند. بلکه تا اخرين روز موشک‌ها به سرزمين‌هاي اشغالي شليک شد و تانک مرکاوا و ناوچه ساعر هم، هدف قرار گرفت.

دو سال بعد يعني در سال 2008 هم مجددا، ژنرال‌هاي اسراييلي به غزه يورش بردند اما فقط با گذشت 22 روز دريافتند که در محاسباتشان به خطا رفته‌اند و اکنون در سال 2012 بار ديگر اسراييل بختش را محک زد. اما به نظر مي‌رسد سردمداران رژيم جعلي صهيونيستي، بسيار زودتر از موعد دريافتند که توازن قدرت، مدتي است که به نفع  مقاومت بر هم خورده است.    

مدت جنگ‌هاي 33 روزه، 22 روزه و احتمالا 7 روزه نشان مي‌دهد که دوران قدرت‌نمايي اسراييل، سال به سال در حال افول است. جنگ 33 روزه با اين پيام سيد حسن نصرالله پايان يافت که اگر بار ديگر بيروت هدف قرار گيرد،‌ تل‌آويو را مي‌زنيم. اين درست نقطه اغاز جنگ اخير غزه بود که در نخستين روز،‌ موشک‌هاي فجر 5،‌ در تل‌آويو فرود امد.

تهديد 6 سال پيش مقاومت اکنون عملي است دست يافتني ولو آنکه ضعيف‌ترين حلقه مقاومت يعني غزه در محاصره باشد، و اين پيامي روشن بود که قرارگاه استکبار به رهبري آمريکا و ارتجاع عرب بهتر است به جاي صف‌آرايي در مقابل مقاومت،‌ رژيم صهيونيستي را به عدم ماجراجويي وادار کنند. جنگ‌هاي نوين مبتني بر قدرت اراده‌ها است و مقاومت اسلامي نشان داده که در ميدان نبرد، با اراده‌تر است. 

برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در برنامه سه‌شنبه (30 آبان‌ماه 1391) محورهایی همچون اینکه "رژيم صهيونيستي که مغرورانه شروع کننده جنگ بود چرا به يکباره،‌ تلاش براي آتش بس را در پيش گرفت؟" و "دولت‌هاي نوبنياد اسلام‌گرا، آيا در برابر آزمون غزه مظلوم،‌ سربلند از ميدان به در آمدند؟" خواهد پرداخت.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
سید
۰۶:۵۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۱
رژیم اشغالکر قدس باید فکر از نیل تا فرات را از سر خود بیرون کند بیداری اسلامی شروع شده است. ایرانیان با شجاعت اعتدال خود با یاری خداوند قدس را ازاد خواهند کرد