سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارلمان سوريه حوادث غزه را بررسي کرد

نمايندگان پارلمان سوريه در جلسه اي پيامدهاي حمله به غزه را بررسي کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، پارلمان اين کشور پيامدهاي حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه را بررسي  و رئيس آن در اين جلسه اعلام کرد سيطره رژيم صهيونيستي بر تصميم گيري هاي برخي کشورهاي عربي عامل اصلي تجاوزات کنوني عليه نوار غزه و محاصره اين منطقه است.  
وي افزود کساني که به بهانه دموکراسي و حقوق بشر براي ملت هاي عرب اشک مي ريزند اکنون از متوقف کردن حملات عليه نوار غزه عاجز مانده اند.  
در ادامه گزارش آمده است: اعضاي پارلمان سوريه نيز تاکيد کردند مقاومت فلسطينيان در غزه و رسيدن موشک هاي آنان به قلب رژيم صهيونيستي برخي از رژيم هاي مرتجع عرب را رسوا کرد و پرده از چهره آنها در برابر ملت هاي عرب برداشت.  
نمايندگان پارلمان سوريه همچنين اعلام کردند اتحاديه عرب اکنون بيش از پيش در خدمت رژيم صهيونيستي قرار گرفته اند و همه دغدغه آنها صرف اموال عليه امت عرب است.  
اعضاي پارلمان سوريه هدف از حملات به غزه را شکستن اراده مقاومت و مشغول کردن محور اصلي آن يعني سوريه به مبارزه با تروريسم است.  
نمايندگان تاکيد کردند تروريسم سازمان يافته اي که در سوريه اتفاق مي افتد از حوادث غزه جدا نيست و اقداماتي که عليه سوريه انجام مي شود در خدمت رژيم صهيونيستي است و مانع از کمک اين کشور به مقاومت و ملت فلسطين مي شود.  
نمايندگان تاکيد کردند به برکت مقاومت فلسطين در غزه اين اولين بار است که رژيم صهيونيستي خواستار آتش بس مي شود. 
برچسب ها: پارلمان ، سوریه ، غزه ، عربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.