سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

هدف صهيونيست‌ها از جنگ شکاف ميان مسلمانان منطقه است

استاد دانشکده فنی انقلاب دانشگاه آزاد تهران جنوب گفت: صهیونیست‌ها با هدف تصاحب افکار عمومي عليه مقاومت و بيداري اسلامي سعي در موج آفرینی در منطقه دارند و از اين طريق می‌خواهند ذهن مسلمانان را با به راه انداختن جنگ به سمت و سویی دیگر هدایت کنند.

محمدرضا جلیلی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای شکاف میان مسلمانان در به راه انداختن جنگ در غزه اظهار داشت: مقامات این رژیم جعلي با حمایت آمریکا برای شکاف و تفرقه میان مسلمانان به دنبال تشدید فعالیت‌های خود علیه کشورهای اسلامی‌اند و به نوعی در این آزمون مي‌خواهند وحدت مسلمین را بسنجند.

وی به واکنش تسامحي کشورهای عربی مقابل حملات رژیم صهیونیستی به غزه اشاره کرد و افزود: سران کشورهاي عرب به علت وابستگي سياسي به آمريکا و اسرائيل مجبور به سازش و عدم مقاومت در برابر جنايت‌هاي اين رژيم غاصب هستند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: صهیونیست‌ها با هدف تصاحب افکار عمومي عليه مقاومت و بيداري اسلامي سعي در موج آفرینی در منطقه دارند و از اين طريق می‌خواهند ذهن مسلمانان را با به راه انداختن جنگ به سمت و سویی دیگر هدایت کنند، لذا مسلمین باید بیدار باشند تا گرفتار تنش‌زایی‌هایی دشمن در منطقه نشوند.

استاد دانشکده فنی انقلاب تهران جنوب تصریح کرد: سنجش وحدت مسلمین و تقویت مواضع غرب در حمايت از رژیم صهیونیستی و اینکه آنها چقدر در سطح جهانی حامی دارند از معیارهای صهیونیست‌ها در به راه انداختن جنگ علیه مسلمانان است.

وی ادامه داد:‌ شهروندان صهیونیستی از اقدامات سرانشان احساس خوف و وحشت دارند و در حال دست و پنجه نرم کردن با بحران‌های داخلی خود هستند و بايد بدانيم که مطالبات داخلی شهروندان صهیونیستی ادامه شرایط جنگ را برای آنان در غزه غیر ممکن می‌سازد.

استاد دانشگاه آزاد تهران جنوب در پایان خاطرنشان کرد: در صورت تداوم جنگ غزه قطعا شاهد تشدید بیداری اسلامی در منطقه خواهیم بود و در این راستا مسلمانان واکنش‌های بهتری باید از خود نشان دهند تا دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جلیلی ، جنگ ، غزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.