سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيانيه فرمانده گردانهاي قسام درخصوص عمليات غزه

فرمانده گردانهاي عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش حماس خواستار کمک امت اسلامي براي ريشه کن کردن رژيم صهيونيستي شد و تاکيد کرد : رژيم صهيونيستي در صورت هرگونه حمله زميني به غزه غافلگير و زمينگير خواهد شد .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني القدس ،"محمد الضيف" ملقب به ابوخالد فرمانده گردانهاي عزالدين قسام  با ارسال پيامي ضبط شده  با درود فرستادن به روان پاک شهداي حملات رژيم صهيونيستي به غزه تصريح کرد : دشمن صهيونيست يک اشتباه فاحش و استراتژيک و تاکتيکي  ديگر در ترور  رهبران فلسطيني مرتکب شد .
اشتباه بزرگتر دشمن صهيونيست آن بود که برآورد نادرستي از ميزان واکنش گردانهاي قسام و ديگر گروههاي مقاومت فلسطيني داشت . شما اين واکنشها را به چشمان خويش نظاره گر هستيد . پاسخها و واکنشهاي  گردانهاي قسام و ديگر گروههاي مقاومت ثابت کرد که دشمن در تمامي مراکز درگيري شکست خورده است . دشمن بايد بداند بهاي سنگيني در قبال ارتکاب اين جنايت زشت پرداخت خواهد کرد .
وي خطاب به مجاهدان مقاومت گفت : امروز روز شما و زمان ايفاي نقش شماست و خداوند از شما راضي خواهد بود . به پيروزي خود با کمک خداوند  ايمان داشته باشيد .
محمد الضيف با قرائت آياتي از قرآن کريم تاکيد کرد : ما روند نبردها را دنبال مي کنيم و مطمئن هستيم به لطف خدا و تلاشهاي مجاهدان القسام وديگر مبارزان پيروز خواهيم شد . من از تلاشهاي همگان و نحوه عملکرد آنها در ميدان جنگ تقدير مي کنم . شما يکي پس از ديگري  به دشمن درسي فراموش نشدني داديد و دشمن را گيج و حيران ساختيد.
فرمانده گردانهاي القسام در ادامه بيانيه خود  با اشاره به ريخته شدن خون مردم فلسطين و تقديم شهداي بسيار گفت : جنگ زميني که دشمن صهيونيستي ما را به آن تهديد مي کند به اميد خدا بهترين فرصت براي آزاد کردن اسرا خواهد بود . اي فرزندان فلسطين و اي ملت عرب و امت اسلامي ، عمليات "سجيل" و موفقيتهاي آن به لطف خدا بعد از آمادگي فراوان و تلاشهاي گسترده و نتيجه کسب آمادگيها پس از جنگ قبلي در نوار غزه است . اين جنگ به لطف خدا نقطه شروع براي رسيدن به آزاديهاي بعدي خواهد بود .  
محمد الضيف ملقب به ابوخالد  بسيج تمام توان امت اسلامي براي ريشه کن کردن رژيم اشغالگر  را که زمان بقاي آن طولاني شده است؛ خواستار  شد و تاکيد کرد زمان براي پاکسازي مسجد الاقصي از لوث صهيونيستها فرارسيده است  و امت اسلام چاره اي جز ايفاي نقش فعالانه براي دستيابي به آزاديهاي بعدي نخواهد داشت .
اين عهد و وعده ما  است و به اميد خداوند محقق خواهد شد  چرا که پيروزي نزديک است  و بايد صبر و شکيبايي داشته باشيد . اي کساني که ايمان  
آورده ايد صبرپيشه سازيد و تقوا پيشه کنيد باشد که رستگار شويد .
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.