سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای عالی جبهه ایستادگی خبر داد

ساماندهي فعاليت هاي درون سازماني به منظور آمادگي در انتخابات

دبیر شورای عالی جبهه ایستادگی گفت: جبهه ایستادگی به دنبال کارهای درون سازمانی برای آمادگی و شرکت در انتخابات و کمک به مشارکت بالا و پرشور مردم در انتخابات است.

امیرعلی امیری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون فعالیت این جبهه گفت: جبهه ایستادگی به دنبال کارهای درون سازمانی برای آمادگی و شرکت در انتخابات و کمک به مشارکت بالا و پرشور مردم در انتخابات  است.

وی با اشاره به اینکه طبق رهنمود مقام معظم رهبری از ورود زودهنگام اجتناب می‌کنیم، تصریح کرد: جبهه ایستادگی به لحاظ اینکه در حال حاضر نامزدهاي انتخاباتي به صورت رسمی اعلام نشده‌اند، در حال بررسی معیارها و ملاک‌های یک رئیس جمهور  است تا پس از معین شدن مصادیق  معیارها را با کاندیداهای مورد نظر تطبیق دهد و در فصل انتخابات از آن فرد مورد نظر حمایت کرد.

دبیر شورای عالی جبهه ایستادگی در راستای انتخابات شورای شهر بيان داشت: در صدد شناسایی افرادی که توانایی و آمادگی حضور و ظرفیت بالا بردن مشارکت را دارند هستیم.

امیری‌ با ذکر این نکته که هنوز در بحث معیارها به جمع‌بندی کامل نرسیدیم تصریح کرد: از جمله معیارهایی که یک رئیس جمهور باید دارا باشد توان مدیریت صحنه بین‌المللی و بحث اقتصادی است چرا که سیاست خارجی امروز ما نیز به مسئله اقتصادی گره خورده است.

دبیر شورای عالی  جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: در جلسات هفتگی جبهه ایستادگی با حضور کارشناسان، اساتید و نمایندگان مجلس به هم‌اندیشی می‌پردازیم.

انتهاي پيام/

 

برچسب ها: امیری ، جبهه ، ایستادگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.