سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كاهش رتبه اقتصادي فرانسه

شرکت رتبه سنجي اقتصاديِ موديز، رتبه اقتصادي فرانسه را يک درجه کاهش و به دولت فرانسه هشدار داد که احتمال دارد شرايط اقتصادي اين کشور از نيز بدتر شود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه راشا تودي ؛ مجري اين شبکه ابتدا گفت، رتبه اقتصادي دومين قدرت اقتصادي اتحاديه اروپا تنزل پيدا کرد که ضربه اي ديگر به اين اتحاديه در شرايط بد اقتصادي و بدهکاري شديد بسياري از کشورهاي عضو اين اتحاديه محسوب مي شود. 

مارگارت بوگِنريف، استراتژيستِ شرکت مديريت بحران اقتصادي طي گفتگوي اختصاصي با مجري اين شبکه گفت، اتحاديه اروپا از لحاظ اقتصادي به نحوي که اکنون اداره مي شود، کاملاً ناپايدار است و اين بي‌ثباتي‌ها سرانجام به حوزه‌هاي سياسي و اجتماعي نيز کشيده خواهد شد.

 وي افزود، به نظر من آلمان و فرانسه بايد بار ديگر اتحاديه اروپا را تعريف کنند و فقط کشورهايي را که از لحاظ اقتصادي قابليت رشد پايدار دارند، به عضويت بپذيرند. کشورهاي قدرتمند اقتصادي در اتحاديه اروپا بايد از ادامه حمايت‌هاي مالي براي کشورهاي مشکل دار مانند يونان، پرتغال، اسپانيا و ايتاليا بپرهيزند و گرنه دچار همان مشکلات اقتصادي و اجتماعي خواهند شد که اين کشورها به آن مبتلا شده اند.

اين کارشناس اقتصادي در خاتمه افزود: اين کاملاً طبيعي است که مردم از تدابير رياضتي و بدتر شدن شرايط اقتصادي و معيشتي شان ناراضي باشند و به عقيده من، ما شاهد تظاهرات بيشتر در فرانسه خواهيم بود.

برچسب ها: اقتصاد ، فرانسه ، مودیز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.