سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پایه‌های رژیم صهیونیستی چون بلوری شکننده است

يک کارشناس سياست خارجي گفت: متواری شدن صهیونیست‌ها نشانگر اين است که فضای حاکم بر آن‌ها کاملا متزلزل بوده و با کوچکترین ضربه از هم خواهد پاشيد.

مرتضي مکي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حملات نظامي رژيم صهيونيستي طي چند روز گذشته در نوار غزه، گفت: رژيم اشغالگر صهيونيستي با حملات جنگ جويانه‌ي خود به دنبال قدرت نمايي و تحکيم موقعيت خود در منطقه است.

وي در ادامه افزود: جنبش حماس با واکنش صريح خود به اشغالگري‌هاي رژيم، بار ديگر همچون جنگ‌هاي 33 و22 روزه که با شکست اين رژيم همراه بود، به آن‌ها نشان داد که اين اقدامات خرابکارانه؛ نه تنها باعث تحکيم موقعيت آن‌ها در منطقه نشد، بلکه برخلاف انتظارشان آن‌ها را در وضعيت مخاطره آميزي قرار داد.

مکي با بيان اينکه امروزه فضاي حاکم بر فلسطين اشغالي فضايي شکننده و آسيب‌پذير است، تصريح کرد: شهرک نشين‌هاي صهيونيستي در فلسطین اشغالی در فضايي ناامن و متشنج به سر مي برند و کوچکترين احساس خطري آن‌ها را به فکر ترک آنجا وا مي‌دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان با اشاره بر جلوگیری رژیم صهیونیستی از متواری شدن یهودیان از فلسطين اشغالي، خاطر نشان کرد: متواری شدن صهیونیست‌ها نشانگر اين است که فضای حاکم بر آن‌ها کاملا متزلزل بوده و با کوچکترین ضربه از هم خواهد پاشيد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فلسطین ، صهیونیست ، غزه ، شکننده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.