سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

عینک طبی شنا برای نزدیک‌بین‌ها

استفاده از عینک های طبی مخصوص شنا در افرادی که نزدیک بینی شدید دارند، این امکان را به آنها می دهد تا از عمق آب استخر درک لازم را داشته باشند. بنابراین اگر آموزش شنا ندیده باشند، به محض نزدیک شدن به عمق های زیاد متوجه می شوند و سریعا به عمق های کمتر استخر برمی گردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / افرادی که دچار نزدیک بینی شدید هستند (یعنی فاصله دور را تار می بینند و درست تشخیص نمی دهند) برای شنا کردن بسیار دچار مشکل می شوند. این گروه از افراد ممکن است با وجود علاقه زیاد به شنا، به دلیل مشکلاتی از قبیل عدم تشخیص دیواره استخر، عدم تشخیص افرادی که از سمت روبرو می آیند و ... ترجیح دهند که به استخر نروند، اما این افراد به راحتی می توانند به پزشک مراجعه کنند و با خرید عینک های طبی مخصوص شنا ازاین ورزش، نهایت استفاده و بهره را ببرند.

 عینک شنای این افراد دارای شیشه طبی است و مانند عینک طبی، دید فرد را اصلاح می کند. در واقع شیشه های این عینک ضدآب هستند و شما می توانید با استفاده از عینک های طبی مخصوص شنا، کاشی کف استخر، دیواره های استخر و ساعت استخر را به وضوح ببیند و از شنا کردن لذت ببرید.

 مزایای عینک طبی شنا

1- استفاده از عینک های طبی مخصوص شنا در افرادی که نزدیک بینی شدید دارند، این امکان را به آنها می دهد تا از عمق آب استخر درک لازم را داشته باشند. بنابراین اگر آموزش شنا ندیده باشند، به محض نزدیک شدن به عمق های زیاد متوجه می شوند و سریعا به عمق های کمتر استخر برمی گردند.

 2- اشیای داخل آب را به وضوح می بینند، در نتیجه در صورتی که به دیواره استخر و یا افراد دیگر نزدیک می شوند، فاصله خود را تا آنها تشخیص داده و بر طبق فاصله باقیمانده، تصمیم درست می گیرند.

 3- افراد دچار نزدیک بینی معمولا چشم های حساسی نسبت به افراد با دید طبیعی دارند. بنابراین استفاده از عینکی که اطراف چشم های آنها را بپوشاند و از چشم ها محافظت کند، بسیار لازم و ضروری است. همچنین چشم های این افراد از تماس با مواد ضدعفونی کننده استخر مانند کلر در امان می ماند و از سردردهای ناشی از آن جلوگیری می شود/س 

 

برچسب ها: اردبیل ، عینک ، طبی ، شنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.