سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تمامی تعهدات بسیج در مناطق زلزله زده تا یکماه آینده به اتمام می رسد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نمی گذاریم تعهداتمان در فصل سرما در زمین بماند، گفت: بسیج بازسازی دو هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی را عهده دار شده است که 772 واحد آن امروز تحویل داده می شود و مابقی تعهدات تا یکماه آینده به پایان می رسد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، سردار محمد علی جعفری در حاشیه افتتاح واحدهای مسکونی بازسازی شده در روستای آقاعلیلو در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بسیج همچنین ساخت 12 هزار واحد دامی را تعهد کرده بود که تعداد هفت هزار واحد آن امروز تحویل می شود.

وی یادآور شد: مردم از گوشه و کنار کشور بسیج شده اند تا مشکلات مردم مناطق زلزله زده را رفع کنند و دغدغه اصلی ما نیز رفع مشکلات این منطقه می باشد.

وی گفت: این روستاها جزو روستاهای محروم بوده اند و هم اکنون فضایی برای محرومیت زدایی ایجاد شده است.

سردار جعفری اضافه کرد: کارهای انجام شده نشان از توانمندی های بسیج سازندگی و قرارگاه سازندگی و بنیاد تعاون سپاه دارد.

وی با اشاره به استراتژیک بودن منطقه آذربایجان، گفت: به حق بسیج در این زمینه گام های موثری برداشته است.

وی حرکت بسیج در جریان بازسازی ارسباران را شتابان توصیف کردو گفت: این حرکت با بسیج امکانات انجام شده و جزو تجربیات خاص بسیج و مردم بوده و نشان دهنده رابطه عشق و دلدادگی بین بسیج و مردم می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، با سفر سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی مسئول بسیج سازندگی کشور به منطقه زلزله زده ارسباران، امروز 772 واحد مسکونی بازسازی شده توسط بسیج سازندگی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی به بهره برداری می رسد./س

برچسب ها: تعهدات ، مناطق ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.