سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار رئیس حزب نهضت اسلامی تاجیکستان با عراقچی

رئیس حزب نهضت اسلامی تاجیکستان با معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، محی الدین کبیری، رئیس حزب نهضت اسلامی تاجیکستان که به منظور شرکت در نشست گفتگوی ملی پیرامون سوریه به تهران سفر کرده است با سید عباس عراقچی معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات روابط حزب نهضت اسلامی با دیگر احزاب سیاسی درجهان و نیز تحولات منطقه بویژه در سوریه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه کشورمان بر مناسبات خوب دو جانبه میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت تاجیکستان تاکید و با اشاره به اجرای برخی پروژه ها در زمینه انرژی و حمل و نقل از سوی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان این اقدامات را درجهت رفع مشکلات اقتصادی مردم تاجیکستان ارزیابی کرد و تصریح نمود، رفاه و پیشرفت تاجیکستان برای دولت و ملت ایران مهم و ارزشمند است.

کبیری که عضو پارلمان تاجیکستان نیز هست، از تلاشهای اصولی و سازنده جمهوری اسلامی ایران در حل بحران سوریه، تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: مردم تاجیکستان ، تلاشهای جمهوری اسلامی ایران در پایان دادن به جنگ داخلی و برقراری صلح و ثبات در این کشور را هرگز فراموش نمی کنند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.