سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

زلزله آذربایجان محلی برای مانور محبت از سوی قوم های مختلف

رئيس سازمان بسيج سازندگي با قدردانی از همراهی مردم منطقه با عوامل سپاه و بسیج در جریان ساخت و ساز گفت: سپاه و بسیج شاهد مانور محبت قوم های مختلف در منطقه بودند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، سردار مجید خراسانی در مراسم تحویل اسناد واحدهای بازسازی شده مناطق زلزله زده توسط بسیج سازندگی در اهر با اشاره به اعلام آمادگی بسیج سازندگی 20 استان کشور برای بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجانشرقی گفت: از میان 9 استان برای انجام این کار انتخاب شدند.

رئيس سازمان بسيج سازندگي با بیان اینکه طبق تعهد صورت گرفته مقرر شده بود که یک هزار و 200 واحد توسط سپاه عاشورا و 800 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی در مناطق زلزله زده احداث گردد گفت: در این راستا و با مدیریت جدی امروز، شاهد بهره برداری از بیش از 700 واحد مسکونی در این مناطق هستیم.

سردار خراسانی با اشاره به حضور بیش از 80 گروه جهادی در ساعات اولیه وقوع زلزله گفت: این گروهها همچون زمان جنگ و دفاع مقدس در کنار مردم چادر زدند و به فعالیتهای فرهنگی پرداختند.

وی پراکندگی روستاها، صعب العبور بودن و برودت هوا در منطقه را یکی از عوامل تاخیر در روند بازسازی مناطق زلزله زده عنوان کرد و افزود: با این حال مردم این مناطق بهترین تعامل را با سپاه و بنیاد مسکن داشتند.

رئيس سازمان بسيج سازندگي با بیان اینکه هدف گذاری بسیج سازندگی ساخت هزار واحد در فاز اول بود گفت: با تمامی مشکلاتی که در روند ساخت و ساز وجود داشت، نگذاشتیم کیفیت فدای کمیت شود.

وی با بیان اینکه از مجموع 2 هزار واحد تعهد شده توسط سپاه در مناطق زلزله زده، یک هزارو200 واحد سقف گذاری شده است گفت: در تمامی این ساخت و سازها ظوابط فنی رعایت شده است.

سردار خراسانی جمع آورذی کمک های مردمی توسط بسیج سازندگی را از دیگر موفقیتهای این نهاد در جریان زلزله آذربایجان عنوان کرد و گفت: این اقدامات همه دست به دست هم دادند تا بسیج سازندگی در عرصه ی ساخت و ساز در مناطق زلزله زده آذربایجان افتخار آفرینی کند. /س

برچسب ها: زلزله ، آذربایجان ، محلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.