سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

نماینده ولی فقیه و استاندارخوزستان كشتارمردم غزه را محكوم كردند

استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه دراستان سه شنبه با صدور پیام مشتركی حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه وكشتارمردم بی دفاع این شهررا محكوم كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ دراین پیام آمده است: 'بار دیگر رژیم وحشی اشغالگر قدس در آستانه ماه محرم با حمله ددمنشانه به سرزمین مظلوم غزه ، خون صدها مسلمان بی دفاع را بر زمین ریخت و قلوب همه مسلمین را به درد آورد .

در ماجرای غم انگیز انسانی غزه ، سكوت مجامع بین المللی و بخصوص كشورهای مسلمان و بویژه دولت های عربی منطقه بسیار تأسف بار است و تأسف بیشتر این است كه بجای مقابله با رژیم صهیونیستی تمام همت و توان خود را صرف مسلح نمودن تروریست های معارض سوریه نموده اند .

اشغالگران قدس كه در جریان جنگ بیست و دو روزه با چشیدن طعم شكستی فضاحت‌بار ناتوانی خود را در مقابله با رزمندگان مسلمان مقاومت فلسطین و دلیر مردان شجاع حماس دریافته بودند با استیصال و زبونی كودكان و زنان بی دفاع غزه را هدف بمب ها و موشك های خود قرار دادند و صدها تن را به خاك و خون كشیدند ، غافل از اینكه در ماهی دست به چنین جنایتی زده اند كه پیام روشن آن پیروزی خون بر شمشیر است .

این حملات وحشیانه قبل از اینكه صحنه نمایش قدرت باشد نشانه ضعف و اضمحلال است و بیانگر این حقیقت است كه اسرائیل برای فرار از مرگ دست به خودكشی می زند'.

درادامه این پیام آمده است : ' صهیونیست های جنایتكار ، بهتر است قبل از فرا رسیدن روزی كه صبر دنیا به سرآید و موج خشم و كینه ملت‌ها ، آنها را درهم پیچید ، بجای آدم‌كشی در سرزمین و خانه دیگران به ترور و تجاوز پایان دهند. مسلما ً دنیای بدون اسرائیل نوید بخش صلح و برادری و برابری خواهد بود . اسرائیل رفتنی است و فلسطین برای فلسطینیان باقی خواهد ماند'. /س
برچسب ها: محکوم ، نماینده ، غزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.