سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی را هواداران بردند؛

رویانیان: امیدوارم کریمی مرد سال فوتبال آسیا شود

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس برتری سرخپوشان برابر ذوب آهن را محصول حمایت هواداران تا دقیقه 96 بازی دانست.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد رویانیان گفت: بدون شک حمایت همه جانبه و متعصبانه هواداران تا دقیقه 96 بازی، تاثیر بسیار زیادی در برتری سرخپوشان بر ذوب آهن داشت. آنها نشان دادند رفتاری حرفه‌ای دارند و می توانند با حمایت همه جانبه خود تاثیر زیادی بر نتایج تیم داشته باشند. این بازی را هواداران بردند. من به آنها تبریک می گویم و برحسب وظیفه از هواداران عزیز تقدیر و تشکر می کنم.

رویانیان تصریح کرد: هواداران تا آخرین ثانیه‌های بازی با شور و هیجان  از تیم محبوب خود حمایت کردند و به کادر فنی و بازیکنان انرژی دادند و پرسپولیس سه امتیاز ارزشمند کسب کرد.

محمد رویانیان درباره انتخاب علی کریمی به عنوان سه نامزد نهایی بازیکن سال فوتبال آسیا گفت: علی کریمی بازیکن بزرگی است که شایستگی این افتخار را دارد و امیدوارم در نهایت به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: پیش از این نیز علی کریمی، علی دایی، خداداد عزیزی و مهدی مهدوی‌کیا به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شده بودند که همگی عضو خانواده بزرگ پرسپولیس بودند و انتخاب مجدد علی کریمی افتخاری دیگر در تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

رویانیان خاطر نشان کرد: محسن بنگر نیز شایستگی قرار گرفتن در جمع سه نامزد برتر را داشت و قرار نگرفتن در جمع سه نامزد نهایی چیزی از ارزش‌های او کم نخواهد کرد و بنده معتقدم قرار گرفتن در جمع پنج بازیکن برتر نیز افتخار کمی نیست. بنگر سه سال است که کاندیدای این عنوان می شود و به اميد خدا با دعوت به تیم ملی حقش را خواهد گرفت./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.