سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تيراندازي در سفارت آمريکا در تل‌آويو

راديو رژيم صهيونيستي دقايقي پيش از تيراندازي در سفارت آمريکا در تل‌آويو خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران،‌ النشره به نقل از اين راديو گزارش داد سخنگوي پليس رژيم صهيونيستي از تيراندازي محافظان امنيتي سفارت آمريکا در تل اويو به طرف مردي که با چاقو به طرف آنان حمله کرد خبر داد.

وي افزود : حدود ساعت يازده به وقت محلي فردي که به چاقو مسلح بود به طرف يکي از نگهبانان سفارت حمله کرد و او را از ناحيه پا زخمي کرد. نيروهاي امنيتي داخل سفارت نيز بلافاصله اقدام به تيراندازي به طرف وي کردند.

ميکي روزنفلد گفت فرد مهاجم يک شهروند اسرائيلي و چهل ساله بود. او گفت انگيزه اين مرد از حمله به سفارت آمريکا در تل آويو هنوز مشخص نيست اما گمان نمي رود اين حمله با انگيزه هاي سياسي انجام شده باشد و با درگيريهاي اسرائيل و حماس در غزه ارتباطي داشته باشد.

هيلاري کلينتون وزير امور خارجه آمريکا قرار است اواخر روز سه شنبه به فلسطين اشغالي سفر کند.سفارت آمريکا در تل آويو در يکي از امن ترين مکان ها در تل آويو واقع شده و شمار زيادي از گاردهاي امنيتي اسرائيلي و آمريکايي از آن محافظت مي کنند. روزنفلد گفت تدابير امنيتي در اطراف سفارتخانه پس از اين حمله افزايش يافت. روزنفلد گفت نگهبان اسرائيلي سفارت آمريکا در اين حمله و قبل از شليک هوايي از ناحيه پا آسيب ديد.

سفارت آمريکا در تل آويو هنوز درباره اين خبر اظهار نظر نکرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.