سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فقدان امنیتی در سرزمین های اشغالی

خشم شهرک نشینان از ادعاهای کذب مقامات تل آویو درباره توان 'گنبد آهنین'

روزنامه الدیار لبنان با انتشار تصاویری از وحشت صهیونیستها بعد از شنیدن صدای آژیر خطر در شهرکهای صهیونیستی و نکته مهم تر از آن نبود پناهگاهی مناسب در این شهرکها تا صهیونیستها بتوانند از حملات موشکی مقاومت به آن پناه ببرند، پرده برداشته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در این خبر همچنین تصویر نوشته های یک صهیونیست خطاب به سران تل آویو که " گنبد آهنین" رژیم اشغالگر قدس را به مسخره گرفته نیز قابل مشاهده است که درآن تاکید دارد؛بله این تصویر بسیار بد است. ممنونیم از شماآقای"نتانیاهو"، از شما آقای "باراک" و همچنین از شما "لیبرمن". امیدواریم این تصویر و عکس تاثیری در تغییر مواضع بین المللی تان داشته باشد.

در ادامه این نوشته آمده است: در این تصویر نشان می دهد یک شهرک نشین صهیونیستی طی حمله موشکی مقاومت به تل آویو ، قابلمه ای را بر سر گرفته تا به نوعی بتواند خود را از اصابت موشک ها حفظ نمایند، بعد از 70 سال سرپناهی ندارد، و این در حالی است که پناهگاه بیشتر شهرک نشینان همان دیوارهایی است که پنجره هم دارند البته نزدیکترین پناهگاهها به اینان پارکینگ خودروهاست که باید 5 دقیقه تمام بدوند تا به آن برسند.

در این متن که به زبان عبری نوشته شده است و روزنامه الدیار ترجمه عربی آن را عینا آورده است، آمده: این است وضعیت اسرائیلی ها در بیشتر قسمتهای تل آویو و شما "بیبیراکمان" ( بیبی، باراک، لیبرمن) لطفا از این وضعیت مطلع بشوید!


در این باره باید گفت: شهرک نشینان صهیونیستی در حالی تبلیغات رژیم صهیونیستی را در استقرار "گنبد آهنین" به سخره گرفتند که مقامات این رژیم نسبت به آن بسیار افتخار می کردند چراکه مدعی هستند این یک سیستم جدید در مقایسه با نمونه های قبلی آن از توانایی رهگیری بالاتری برخودار است.


این ادعای صهیونیستها که سیستم "گنبد آهنین پنجم" شامل رادارهای پیشرفته تر و نرم افزارهایی برای رهگیری بهتر موشکهای دشمن است، بر خشم و غضب شهرک نشینان می افزاید چراکه این سیستم حتینمی تواند مانع از پرتاب موشکهای مقاومت به سوی تل آویو و دیگر شهرکهای صهیونیستی بشود.


سیستم "گنبد آهنین " بعد از ظهر شنبه در سرزمین اشغالی مستقر شد، اما آخرین اخبار به دست آمده حاکی از آن است که موشکهای مقاومتبه راحتی از این سیستم عبور کردند و در قلب تل آویو و دیگر شهرکهای صهیونیستی بر زمین نشستند.

منبع: محدوده
برچسب ها: صهیونیست ، وبگردی ، غزه ، وحشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.