سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی شاه حسینی:

ملی پوشان به پیراهن تیم ملی متعهد نیستند

ملی پوش بدمینتون گفت: اردوهای مقطعی که برای ملی پوشان برگزار می شود فقط می تواند آنها را کنترل کند.

علی شاه حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: محرومیت من از حضور در تیم ملی 24 مهر ماه به پایان رسید و هفته گذشته در اردوی تیم ملی که در زنجان برگزار شد شرکت کردم.

وی افزود: ملی پوشان از 27 آبان ماه اردوی بعدی خود را در اصفهان آغاز کردند ولی من به دلیل آسیب دیدگی نتوانستم تیم ملی را همراهی کنم.

شاه حسینی در خصوص برگزاری اردوی آماده سازی بیان داشت: طی صحبتی که با مدیر تیم های ملی داشتیم این نکته را متذکر شدم که اردوهای مقطعی فقط در جهت کنترل ملی پوشان است و ما باید در طول 52 هفته در یک سال حداقل 45 هفته تمرین داشته باشیم ولی این امر ممکن نیست.

وی ادامه داد: با شرایطی که داریم بهتر است تمرین ملی پوشان در هیئت خودشان و زیر نظر سر مربی تیم ملی ادامه پیدا کند و این راه حل تلاشی است در جهت پیشرفت ملی پوشان.

علی شاه حسینی با بیان اینکه ملی پوشان به پیراهن تیم ملی متعهد نیستند گفت: توقع ملی پوشان این است که فقط در تیم ملی تمرین کنند و تمرینات خود را مستمر و متعهدانه دنبال نمی کنند این امر نه تنها از پیشرفت بدمینتون می کاهد بلکه اگر پیشنهاد اجرا شود بهتر به نتیجه می رسیم.

ملی پوش بدمینتون در خصوص حضور آرمادا در کنار تیم ملی عنوان کرد: طی چند سال اخیر هرگاه مربی خارجی از تیم ملی رفته بدمینتون افت شدیدی داشته و بی شک این مسئله با رفتن سر مربی تیم ملی بار دیگر تکرار می شود.

وی تاکید کرد: عرصه پیش روی ما مسابقات بین المللی دهه فجر است که این مسابقات از لحاظ مدیریت و برگزاری بسیار خوب برنامه ریزی می شود و در حد مسابقات جایزه بزرگ است ولی ممکن است امسال از تعداد بازیکنان خارجی کاسته شود چرا که سال گذشته این مسابقات حکم کسب سهمیه المپیک را داشت ولی امسال استقبال کمتر است البته ممکن است به دلیل جایزه 15000 دلاری این اتفاق نیفتد./مح

برچسب ها: اردو ، تمرین ، مربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.