سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

تولیدات پتروشیمی كرمانشاه از ظرفیت اسمی خویش سبقت گرفته است

پتروشیمی كرمانشاه در شش ماه نخست امسال 341 هزار تن محصول تولید کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مدیرعامل شركت پتروشیمی كرمانشاه اظهار كرد: ظرفیت تولید این مجتمع در شش ماه نخست سال جاری حدود 341 هزار تن بود، در حالی كه ظرفیت اسمی این مجتمع برای مدت یاد شده 330 هزار تن است.
محمدرضا میراحمدیˈ افزود: فروش آمونیاك در این مدت در بخش داخل بیش از چهار هزار تن و در بخش صادرات حدود یك هزار تن بود، همچنین بیش از 517 هزار تن اوره برای مصرف داخلی و 183 هزار تن در بخش صادرات عرضه شد.
وی مجموع فروش محصولات این مجتمع در شش ماه نخست امسال، در بخش داخل و صادرات را بیش از 363 هزار تن ذكر كرد و گفت: براساس آمارهای موجود، فروش اوره و آمونیاك مجتمع پتروشیمی كرمانشاه سال گذشته در بخش داخل بیش از 170 هزار تن به ارزش 660 میلیون ریال و در بخش صادرات بیش از 410 هزار تن به ارزش یك میلیارد و 900 میلیون ریال بوده است.
مجموع فروش محصولات پتروشیمی كرمانشاه در سال گذشته در بخش داخل و صادرات بیش از 580 هزار تن به ارزش دو میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است.
میراحمدی تصریح کرد:مهم ترین مشكل این مجتمع كمبود خوراك در فصل زمستان است، محصولات تولیدی، در تولید كود كشاورزی و ماده اولیه صنایع پایین دستی مصرف می شود.
وی افزود:حفظ ظرفیت تولید، پایین آوردن زمان تعمیرات اساسی و برنامه ریزی مستمر برای افزایش تولید از جمله اهداف اصلی این مجتمع است و امید است با اجرای برنامه های كوتاه و بلند مدت در نظر گرفته شده ، ظرفیت اسمی این مجتمع به دو برابر ظرفیت كنونی افزایش یابد. /ع



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.