سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی رحم ترین عکاس دنیا+ عکس

اخیراً در فضای مجازی عکسی منتشر شده که در آن عکاس بی‌رحم در حال عکاسی از کشته شدن کودک فقیر آفریقایی به وسیله‌ی یک مار پیتون است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ اخیراً در فضای مجازی عکسی منتشر شده که در آن عکاس بی‌رحم در حال عکاسی از کشته شدن کودک فقیر آفریقایی به وسیله‌ی یک مار پیتون است. این موضوع باعث خشم بسیاری شده که چرا یک عکاس باید جان یک انسان را فدای یک عکس کند؟

 
 
منبع: زیست بوم
برچسب ها: بی رحم ، عکاس ، مار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
حالم از دنیای بیرحم با ادمای بیرحمش بهم میخوره
ناشناس
۰۱:۰۵ ۰۵ مهر ۱۳۹۵
اخیراً در فضای مجازی عکسی منتشر شده که در آن عکاس بی‌رحم در حال عکاسی از کشته شدن کودک فقیر آفریقایی به وسیله‌ی یک مار پیتون است! این موضوع باعث خشم بسیاری شده که چرا یک عکاس باید جان یک انسان را فدای یک عکس کند؟
ممکن است شما هم تحت تاثیر این عکس قرار گرفته باشید و عکاس را سرزنش کنید اما …
واقعیت ماجرا:
در عکس، نشان داده شده که یک مار پیتون به کودک حمله کرده و عکاس هم با خیال راحت مشغول عکاسی از این صحنه‌ی هولناک است. در بعضی از نسخه‌ها جهت واقعی‌تر نشان دادن موضوع، آرم National Geographic را هم به گوشه‌ی تصویر اضافه کرده‌اند.
حقیقت این است که این عکس مربوط به سریال مستندی به نام Nature’s Deadlist است که از سال ۲۰۰۸ از شبکه‌ی «دیسکاوری» پخش می‌شود. این تصویر هم مربوط به صحنه‌ای از اپیزود چهارم این مجموعه با نام africa2 می‌باشد. (احتمالاً این مستند به بازسازی حوادث واقعی می‌پردازد)
در این صحنه از فیلم، یک دختر به وسیله‌ی یک مار پیتون آفریقایی مورد حمله قرار می‌گیرد. دوستش به دنبال کمک می‌رود. مردی سفید پوست به کمک می‌آید و با مار گلاویز می‌شود تا دخترک را نجات بدهد. او موفق می‌شود و کودک نجات پیدا می‌کند، اما خودش کشته می‌شود.
عزیز ابراهیمی
۱۳:۰۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۱
خدا از سر تقسیر این عکاسان نگذرد به چه قیمتی
totti
۱۵:۴۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۱
مثلا میخواست بره چیکار کنه میرفت جلو خودشم میمرد
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۱
الهی بمییییرم
محمدطلا
۱۱:۲۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۱
احتمالا عکاساش اسراییلین
erfan
۱۹:۴۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۱
چه بیرحمه ولی انگار دو تا عکاس بودن