سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مصرف 34 هزار تن آسفالت برای روکش آسفالت محورهای خراسان رضوی

رییس اداره نظارت بر ساخت راه های اصلی و فرعی اداره کل راه شهرسازی خراسان رضوی از مصرف 34 هزار و 800 تن آسفالت برای اجرای روکش آسفالت در آزادراه مشهد-باغچه و بزرگراه قوچان-فاروج در نیمه نخست امسال خبر داد.

مجید شاکریان در گفتگو باخبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، با اعلام اين خبر گفت: در شش ماهه اول امسال در ادامه عملیات اجرایی احداث 2 پروژه کنارگذر، دو پروژه احداث باند دوم و یک پروژه تقاطع غیر همسطح كه در مجموع علاوه بر اجرای 212 هزار متر مکعب عملیات خاکی، 3هزار و 700 مترمکعب بتن ریزی و 103 هزار متر مکعب لایه های اساس و زیر اساس، 4 هزار تن آسفالت نیز در ساخت آن مصرف شده است.

وی افزود: عملیات احداث باند دوم محورهای مشهد-فریمان-تربت جام-تایباد-دوغارون و سبزوار- سلطان آباد، احداث کنارگذر شهرهای چناران و رشتخوار و احداث تقاطع غیرهمسطح کنارگذر بردسکن از دیگر پروژه های استان در این مدت بوده است.

رییس اداره نظارت بر ساخت راه های اصلی و فرعی اداره کل راه شهرسازی استان اظهار داشت: علاوه بر فعالیت های مذکور، بهسازی 11 محور بین شهری استان نیز در این دوره اجرا شده که 459 هزار مترمکعب عملیات خاکی، 2هزار و 300 مترمکعب بتن ریزی، 90 هزار مترمکعب لایه های اساس و زیراساس و 5/54 هزار تن آسفالت در آنها استفاده شده است.

شاکریان ادامه داد: همچنین بهسازی محورهای مشهد-گلبهار، شاندیز-طرقبه، درگز-کبکان، درگز-لطف آباد، محور قدیم مشهد-چناران، سبزوار-کاهک، صالح آباد-سه راهی سرخس، مشهد-سرخس و بجستان-فردوس و تربت حیدریه-باخرز در دست اجرا قرار دارد./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.