سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مرحله اول آزمون عملی شرکت کنندگان سرزمین دانایی

مرحله اول آزمون عملی مستند سرزمین دانایی روز جمعه 3 آذر ماه در ورزشگاه حجاب با حضور گروه های پذیرفته شده در آزمون علمی برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، سعید ابوطالب با بیان این مطلب افزود: آزمون عملی و انتخاب نهایی بصورت ترکیبی از آزمونهای ایستگاهی و تست کوپر، آزمون روانشناسی و ارزشیابی خلاقیت و مدیریت  بوده که بصورت استاندارد برگزار می شود و نتیجه آن بصورت مدون در اختیارشرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.
کارگردان مستند مسابقه " سرزمین دانایی " ادامه داد: مرحله اول آزمون عملی این مسابقه با حضور 220 گروه اول شرکت کنندگان روز جمعه برگزار می شود.
ابوطالب با اشاره به اینکه در سری دوم مسابقه سرزمین دانایی آیتم های رقابتی بین گروه ها از لحاظ فنی و علمی پیچیده تر خواهد شد ، یاد آور شد: قصد داریم که با آیتم های رقابتی فاز دو مرحله مسابقه سرزمین دانایی را سخت تر را گذشته برگزار کنیم تا جذابیت آن برای مخاطبان بیشتر شود.
کارگردان مستند مسابقه سرزمین دانایی در پایان اضافه کرد:  گروه های اول و دوم سری نخست مسابقه سرزمین دانایی یعنی گروه دکتر عجمی و ملک نژاد به گروه تحقیق و نگارش سری دوم  مسابقه اضافه شده اند ./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.