سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تصريح کرد

ضرورت همكاري وزارت فرهنگ در ساخت فيلم ققنونس

دبير تشكيلات جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران گفت: ساخت فيلم ققنوس با مضمون شهداي هسته‌اي، نيازمند مساعدت و همكاري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است.

ابوذر قاسمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مضمون ساخت فيلمي با نام ققنوس اظهارداشت: این فیلم در مورد یک گروه تروریستی است كه وارد ايران شده‌ و سعی بر گروگان گرفتن دانشمندان هسته‌ای کشورمان دارند تا آنان را با انواع شکنجه‌ها به اعتراف بر نظامي بودن  برنامه هسته‌‌ای ایران وادار کنند.

وی با بیان اینکه  فيلم ققنوس،  تله فیلمي 80 تا 90 دقیقه‌ای درباره شهدای هسته‌ای کشورمان است ادامه داد: تاكنون هيچ گونه فيلمي با مضمون اهداف شهداي هسته كشورمان ساخته نشده است لذا با ساخت چنين فيلم‌هايي مي‌توانيم پاسخي كوبنده و محكم نسبت به هجمه‌هاي فرهنگي دشمن داشته باشيم.

دبير تشکيلات جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران با بيان اينکه قرار است یکی از بازیگران سرشناس سینمای کشور در اين فيلم نقش شهید مصطفی احمدی‌روشن را برعهده داشته باشد، گفت: همچنين اکبر شهبازی عضو جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران نویسنده فیلم‌نامه، حمید خزایی تصویربردار، علی سهیلی صدابردار، حسن صادقیان طراح صحنه، محمد پاک‌نیت مدیر تولید، فرهاد سلیمان‌پور مدیر تدارکات و امیر قاسمی تدوین‌گر این فیلم داستانی هستند.
 
قاسمي در ادامه از عدم همکاري مسئولان ذي‌ربط گلايه و خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولان مربوطه در راستاي ساخت فيلم‌هايي با مضمون‌هاي ضعيف كمك‌هاي شاياني را انجام مي‌دهند، اما براي ساخت فيلم ققنونس با وجود تاييد فيلم‌نامه از سوي حوزه هنري، هنوز هيچ همکاري براي پيشبرد ساخت آن صورت نگرفته است.
 
دبير تشكيلات جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران در پايان خواستار همکاری و مساعدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی وزارت علوم در ساخت فيلم ققنوس شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قاسمی ، ققنونس ، فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.