سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفاتر شماری از رسانه های بین المللی در غزه همچنان هدف حملات رژیم صهیونیستی

در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به برج الشروق در نوار غزه که دفاتر شماری از رسانه های بین المللی در آن قرار دارد 2 نفر کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی، اسرائیل اعلام کرد گروهی از افراد گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی را که در این ساختمان حضور داشتند هدف قرار داده است.
 عصر روز گذشته دو راکت نظامیان اسرائیلی به فاصله زمانی چند ثانیه به دو سوی برج الشروق که دفاتر شماری از رسانه های بین المللی در آن قرار دارد اصابت کرد. این برج که در مرکز شهر غزه قرار دارد دو روز است که هدف حملات ارتش اسرائیل قرار دارد. اسرائیل دو روز پیش به این بهانه که دفتر شبکه الاقصی وابسته به حماس در این برج قرار دارد آن را هدف قرار داد ولی نباید فراموش کرد که دفاتر شبکه های خبری دیگری نیز در این برج قرار دارد.
در حمله روز گذشته به برج الشروق، رامز حرب مدیر دفتر رسانه ای گردانهای قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین کشته شد. بسیاری از رسانه ها دفاتر خود در این برج را تخلیه کرده بودند ولی برخی دیگر در زمان حمله هنوز در این مکان حضور داشتند. ارتش اسرائیل با انتشار بیانیه ای اعلام کرد حضور رامز حرب در این ساختمان نشان می دهد که گروه های فلسطینی از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند. اما غیرنظامیانی که در محل حادثه تجمع کردند از رامز حرب و همکارانش خشمگین نبودند بلکه از کسانی که به سوی آنان شلیک کرده اند خشمگین بودند.
برچسب ها: بین الملل ، اسرائیل ، غزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.