سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

مديركل راه و شهرسازي: ورودي‌ها و خروجي‌هاي خوزستان مشكل دارند

مديركل راه و شهرسازي خوزستان با اشاره به وقوع حادثه محور دهدز ـ لردگان و آسيب دانش‌آموزان بروجني گفت: براي بهبود وضعيت اين محور بايد كار اساسي و جديد انجام شود و اين خطوط به هيچ وجه پاسخگوي وضعيت موجود نيست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ نصرالله دهقاني در نشستي كه با حضور فرماندهان پليس راه در استان و مديران ادارات راه و شهرسازي شهرستان‌ها برگزار شد، اظهار كرد: ‌با وجود شرايطي كه بر تخصيص اعتبارات حاكم است، به نظر مي‌رسد اقدامات انجام شده در چند ماه اخير در زمينه بهبود راه‌ها، بد نبوده است.
 
وي ادامه داد: شرايط اعتباري امسال به گونه‌اي بود كه از 400 ميليارد تومان اعتبار، تنها 70 ميليارد تومان جذب شده است.
 
دهقاني ادامه داد: ورودي‌ها و خروجي‌هاي استان خوزستان مشكل دارند كه براي رفع مشكلات مشغول كار در اين حوزه هستيم. در محور هنديجان ـ ديلم كار به سرعت در حال انجام است و علي‌رغم اينكه مشكل اعتباري داريم ولي اميد است كار در اين محور تا پايان سال به بهره برداري برسد.

مديركل راه و شهرسازي خوزستان خاطرنشان كرد: در محور پل زال ـ انديمشك نيز بخش خصوصي هنوز در حال كار است و براساس تعهداتي كه داده، قرار است خردادماه سال 92 به بهره‌برداري برسد.
 
وي درباره حادثه واژگوني اتوبوس حامل دانش‌آموزان بروجني در محور دهدزـ لردگان گفت: جلسات اضطراري در اين زمينه در وزارت‌خانه گرفته شد و قرار شد ساخت تونلي به طول 4 تا 5 كيلومتر در اين منطقه توسط قرارگاه خاتم الانبياء سريعا اجرايي شود و برخي از نقاط حادثه‌خيز نيز براي تخصيص اعتبار در اولويت قرار بگيرند.
 
مديركل راه‌ و شهرسازي خوزستان خاطرنشان كرد: تمام تلاش اين است كه تعامل و ارتباط لازم را با پليس راه داشته باشيم. بايد بيشتر تلاش كرد تا اقدامات در زمينه ايمن‌سازي راه‌ها نتيجه بدهد و نتيجه آن كاهش تصادفات و تلفات و همچنين رضايت‌مندي مردم باشد./ب

 


برچسب ها: ورود ، خروج ، مشکل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.