سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

غواصان دفاع مقدس الگویی برای جوانان امروز هستند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تجلیل از ایثارگری های رزمندگان غواص گفت: غواصان دفاع مقدس الگویی برای جوانان امروز هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ سردار سرتیپ پاسدار 'علی فضلی' در آیین رزمایش غواصان و تجلیل از غواصان پیشكسوت دفاع مقدس در خرمشهر افزود: غواصان پیشكسوت امروز پرچم را به دست غواصان جوان برای ادامه دفاع از انقلاب شكوهمند اسلامی می سپارند.

وی گفت: این ولایت مداران به تكلیف اسلامی و الهی خود در دفاع از كشور و ملت اسلامی عمل كردند و امروز الگویی عملی برای ما و همه جوانان این سرزمین هستند.

سردار فضلی با اشاره به عملیات غرورآفرین والفجر هشت گفت: این عملیات در 20 بهمن 1364 اتفاق افتاد كه غواصان پس از گذراندن دوره شش ماهه آموزشی و آمادگی، شناسایی و طراحی عملیات را در رودخانه اروند آغاز كردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: عبور از رودخانه خروشان اروند كاری بس دشوار بود و دشمن با همه امكانات و به رغم حمایت 52 كشور نتوانست از این رودخانه عبور كند در حالی كه فرزندان دلبند امام راحل به این اقتدار رسیدند.

سردار سرتیپ پاسدار فضلی گفت: غواصان ایران اسلامی با توكل به خدا و اولیاء و عمل به قرآن توانستند خط دشمن را بشكنند و با موفقیت بر دشمن پیروز شوند.

در پایان این آیین از 300 غواص پیشكسوت دوران دفاع مقدس و غواصان جوان از سراسر استان های كشور تجلیل و نیز رزمایش نمادینی در آبهای منطقه برگزار شد. /ب
برچسب ها: غواصان ، دفاع ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.