سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با سامانه خبر خوان تلفنی از اخبار با خبر شوید

با بهره برداری از سامانه تلفنی خبر خوان به صورت صوتی در جریان آخرین اخبار باشید.

هادی ویسی، مدیر عامل شرکت عصر گویش پرداز،‌ در گفتگو با خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران در خصوص معرفی سرویس خبر خوان گفت:  بعد از  رونمایی از نرم افزار تایپ گفتاری فارسی وعرضه نسخه پیشرفته و اصلاح شده در این نرم افزار با همکاری عده ای از اساتید و دانشجویان داشگاه شریف، سرویس خبر خوان به بهره برداری رسید.
 وی افزود: خبر خوان یک سرویس جدید است که با استفاده از تلفن و یک نرم افزار هوشمند عمل می کند.
وی افزود: برای استفاده از این سرویس کافی است تا کاربر با شماره  تلفن 021665505450  تماس بگیرد و به صورت صوتی به نرم افزار فرمان داده و نام خبر گزاری، روزنامه یا هر منبع خبر دیگری که مد نظر می باشد را به شکل صوتی اعلام کند.
 وی افزود:  پس از اعلام نام منبع خبر  نوبت به انتخاب دسته ای که خبر به آن تعلق دارد اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی،‌علمی ،‌فرهنگی،‌ورزشی می رسد که پس از انتخاب یکی از این  گروهها،  نرم افزار، به صورت هوشمند تیتر آخرین اخبار را برای فرد می خواند.
وی افزود: سیستم پس از خواندن تیتر چند ثانیه مکث می کند،‌اگر در این زمان  فرمان صوتی توسط کاربر گفته شده و یا کلید فشرده شود خبر مربوط به آن تیتر خوانده می شود،‌ در غیر اینصورت خواندن تیترها ادامه پیدا می کند.
 وی خاطر نشان کرد: منبع خبر با سیستم  متن خوان خوانده می شود وامکان  به روز کردن لحظه ای اخبار وجود دارد اما در حال  حاضر خبرها هر تیم ساعت یک بار به روز می شوند.
وی افزود:  اخبار هر خبرگزاری یا روزنامه ای که RSS داشته باشد در این خبر خوان وجود دارد.
 ویسی گفت:  در حال حاضر  منابع ما تنها فارسی هستند و استفاده از این سامانه برای کاربران رایگان است./ز

 

برچسب ها: سامانه ، خبر ، تلفنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.