سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

274 پروژه راهسازی در استان اردبیل در دست اجرا است

استاندار اردبیل گفت: 274 پروژه عمرانی در حوزه راهسازی در این استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در جلسه شورای مسكن با محوریت بررسی راههای مواصلاتی استان افزود: از این تعداد 55 پروژه در حوزه احداث و تكمیل راههای مواصلاتی اصلی است.

وی گفت: 220 پروژه نیز در زمینه احداث ، تكمیل و آسفالت راههای روستایی در دست اجرا می باشد.

استاندار اردبیل میزان برخورداری راههای مواصلاتی بر اساس طول كل راههای استان را 58 درصد و درصد برخورداری استان بر اساس روستاهای بالای 20 خانوار را 89 درصد ذكر كرد.

نیکزاد بیان كرد: پیش از پایان برنامه پنجم توسعه باید تمام راههای روستاهای بالای 50 خانوار به طور كامل آسفالت شود ولی با توجه به این كه استان در این زمینه پیشرفت بسیار خوبی دارد باید برای تكمیل عملیات آسفالت روستاهای بالای 20 خانوار تلاش كنیم.

وی افزود: درصد برخورداری شهرستان های اردبیل و سرعین بر اساس روستاهای بالای 20خانوار 99 ، پارس آباد 96 ، مشگین شهر 95 ، نیر 93 ، كوثر 73 ، گرمی 74 ، خلخال 74 ، بیله سوار 82 درصد و نمین 100 درصد است.

استاندار اردبیل گفت: فرمانداران و مدیران راه و شهرسازی شهرستان ها مانند دانه های تسبیح به هم متصل هستند و با توجه به اهمیت راههای ارتباطی مناسب در رونق گردشگری ، كشاورزی و توسعه همه جانبه استان مسوولان باید در این زمینه با یكدیگر همكاری كنند.

وی خواستار پیگیری امكان جابجایی فرودگاه مغان و پادگان مستقر در آن منطقه شد و از مسوولان ذیربط خواست در این زمینه به كارشناسی بپردازند و در صورت امكان مقدمات اجرای این طرح را فراهم كنندب/.

 

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، پروژه ، راهسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.