سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

جذب 70 میلیارد تومان اعتبار راهسازی در خوزستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: از 400 میلیارد تومان اعتبار استان در بخش راهسازی تنها 70 میلیارد تومان جذب شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ نصرالله دهقانی در نشست با فرماندهان پلیس راه و مدیران ادارات راه و شهرسازی شهرستانهاگفت: اگرچه شرایط نامناسبی بر تخصیص اعتبارات حاکم است، اما اقدامات انجام شده در بهبود راه ها در چند ماهه اخیر بد نبوده است.
وی با بیان اینکه ورودی و خروجی های استان با مشکل مواجه هستند، گفت: برای رفع مشکلات موجود در حال فعالیت هستیم.
 
دهقانی با اشاره به اینکه امسال 25 تا 30 درصد اعتبارات راهداری برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز اختصاص می یابد، گفت: ایمن سازی و اصلاح نقاط پرخطر در یک سال امکان پذیر نیست و این امر بر اساس میزان اعتبارات به صورت مرحله به مرحله انجام می شود.
 
وی افزود: در سال جاری 10 میلیارد تومان اعتبار برای راهداری و نگهداری راه های استان پیش بینی شده است که شامل ساماندهی تابلوهای هشدار دهنده، خط کشی و... است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در محور هندیجان به دیلم، اظهار کرد: به رغم مشکل اعتباری در این پروژه اما امیدواریم تا پایان سال جاری این محور به بهره برداری برسد.
 
وی  افزود: در محور پل زال ـ اندیمشک نیز بخش خصوصی هنوز در حال کار است و براساس تعهداتی که داده، قرار است خردادماه سال 92 این محور به بهره‌برداری برسد.
 
دهقانی در خصوص پروژه اصلاح محور بهبهان گفت: بر اساس آخرین بازدیدی که با معاونت‌ های وزارتخانه انجام شد، این پروژه نیاز به زمانبندی حداقل دو تا سه ساله دارد.
 
وی درباره حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌ آموزان بروجنی در محور دهدزـ لردگان گفت: جلسات اضطراری در این زمینه در وزارتخانه گرفته شد و ساخت تونلی به طول 4 تا 5 کیلومتر در این منطقه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء به تصویب رسیده است./ب
برچسب ها: جذب ، اعتبار ، راهسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.