سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

آموزش و پرورش؛ مقوله ای ملی و نیازمند مشاركت همگانی و همكاری همه دستگاه ها

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، آموزش و پرورش را مقوله ای ملی دانست و مشاركت همگانی و همكاری همه دستگاه ها را با مجموعه آموزش و پرورش خواستار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

ابراهیم سحرخیز، در آیین تودیع و معارفه مدیركل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، آموزش و پرورش را مقوله ای ملی دانست و مشاركت همگانی و همكاری همه دستگاه ها را با مجموعه آموزش و پرورش خواستار شد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، همدلی و همزبانی مدیران، معلمان، اولیای دانش آموزان و مسئولان فرابخشی را در تحول بنیادین آموزش و پرورش گامی اساسی دانست.  

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش، سندی تهیه شده كه براساس آن با استقرار پایه ششم، هر سال دو پایه تحصیلی در نظام آموزشی دگرگون می شود.

سحرخیز افزود: سیاست نظام آموزشی، گسترش آموزش فنی و حرفه ای است كه در استان چهارمحال و بختیاری، 50 درصد و دركلان كشور، 70 درصد آن محقق شده است.

وی گفت: با مهارت آموزی دانش آموزان در مراكز فنی و حرفه ای، معضل بیكاری برطرف می شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، همچنین با اشاره به اینکه؛ رسیدگی به حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجن در دستور كار قرار داشته و پیگیری ها در این رابطه ادامه دارد، گفت: وزیر آموزش و پرورش، به طور مستمر، سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان جان باخته بروجنی را پیگیری می كند.  

در آیین معارفه مدیركل جدید آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، " علیرضا كریمیان " به عنوان مدیركل جدید معرفی و از خدمات " حبیب نیکخو " تقدیر شد./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.