سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

تمديد مهلت شرکت در جشنواره سراسري «کتاب در آينه»

مهلت ارسال به نخستین جشنواره سراسری «کتاب در آینه» تا 9 آذر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس مدیرکل امور کتابخانه‌های استان فارس گفت: اولین جشنواره هنری کتاب در آینه در رشته‌های عکاسی، خوشنویسی و گرافیک(پوستر) در شیراز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن اسماعیل‌پور گفت: این جشنواره با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی ، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های هنری ، انتقال پیام هنرمندان به جامعه در حوزه کتاب و ایجاد نشاط عمومی در میان مخاطبان کتابخانه‌ها است .

وی افزود: جشنواره «کتاب در آینه» در سه بخش خوشنویسی ، عکاسی و گرافیک(پوستر) برگزار می‌شود که در 2 بخش عکس و گرافیک( پوستر) موضوع آثار ، مادر و کودک و کتاب، مطالعه در وقت اضافه، نشر کتاب، کتاب و کار و سرمایه، کتاب و خانواده ، مطالعه مفید، کتابخانه سیار، کتابخانه دیجیتال، جوان و کتابخانه، کتاب غذای روح، مسجد و کتابخانه، کتابدار مشاور امین،شبکه کتابخوانان حرفه‌ای و علم اطلاعات و دانش‌شناسی است.

مدیرکل امور کتابخانه‌های استان فارس افزود: در بخش عکاسی در هر 2 تکنیک مستند و خلاق آثار هنرمندان پذیرفته می شوند و در بخش خوشنویسی نیز آثار ارسالی باید آیات، احادیث و سخنان مفاخر دینی و ملی با مضمون کتاب، کتابخوانی و کتابخانه باشد.

حجت الاسلام اسماعیل سیاست کلی انتخاب آثار را بر مبنای اصول کاربردی ، نوآوری و خلاقیت دانست و از آزاد بودن تکنیک خلق آثار خبر داد.

آثار ارسالی هنرمندان به جشنواره «کتاب در آینه» در فضای کتابخانه‌های عمومی به نمایش در می‌آید.

همچنین به سه اثر برگزیده و پنج اثر شایسته تقدیر در جشنواره کتاب در آینه در هریک از رشته های عکاسی، خوشنویسی، گرافیک( پوستر)،دیپلم افتخار و هدایای نقدی اهدا می شود.

هنرمندان سراسر کشور می توانند آثار خود را به نشانی شیراز، فلکه قائم، ابتدای بلوار هجرت، اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، دبیرخانه جشنواره کتاب در آینه؛ کدپستی: 14519-71469 ارسال کنند.

همچنین علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://www.farspl.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن دبیرخانه: 36-07112276930 داخلی 130 تماس گیرند.

جشنواره «کتاب در آینه»30 آذر ماه امسال در شیراز برگزار می‌شود.
برچسب ها: جشنواره ، کتاب ، آینه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.