سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبداللهي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

برنامه‌ريزي براي تأمين امنيت انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوري/ برخورد قانوني با تبليغات زودهنگام

معاون امنيتي انتظامي وزير کشور گفت: براي برگزاري انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوري، اقداماتي همچون توجيه معاونان امنيتي استانداري‌ها صورت گرفته و مجموعه جلسات لازم، پيش‌بيني و زمان‌بندي شده است.

سردار علي عبداللهي در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران از برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي تأمين امنيت انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري خبر داد و اظهار داشت: وزارت کشور، برنامه‌اي کلي براي تأمين امنيت تمامي انتخابات‌ها دارد اما آنچه انتخابات رياست جمهوري را متفاوت کرده حساسيت بالاي آن است.

معاون امنيتي ـ انتظامي وزير کشور ادامه داد: براي برگزاري اين انتخابات، اقداماتي همچون توجيه معاونان امنيتي استانداري‌ها صورت گرفته و مجموعه جلسات لازم، پيش‌بيني و زمان‌بندي شده است.

وي تصريح کرد: با بهره‌گيري از موفقيت چشمگيري که در انتخابات اخير مجلس داشتيم که طي آن توانستيم يکي از امن‌ترين انتخابات کشور را با وجود تمام خط و نشان‌هاي دشمنان برگزار کنيم، ان‌شاءالله در انتخابات رياست‌جمهوري هم با آمادگي و هماهنگي کامل، امنيتي که در شأن ملت فهيم ايران است را فراهم خواهيم کرد.

عبداللهي با بيان اينکه وزارت کشور در صورت تشخيص اقدام غيرقانوني و زودهنگام در تبليغات کانديداهاي رياست جمهوري، برخورد لازم را با آنان خواهد داشت، افزود: تبليغات رياست جمهوري، زمان‌بندي خاص خود را دارد و تا زمان اعلام آن از سوي وزارت کشور، هرگونه تبليغي ممنوع و غيرقانوني است.

معاون امنيتي انتظامي وزارت کشور با تأکيد بر اينکه در مقايسه شرايط کنوني امنيتي کشور نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به وضعيت بهتري در ابعاد مختلف دست يافته‌ايم، گفت: اين مسئله بيانگر برنامه‌ريزي مفيد وزارت کشور و تلاش دستگاه‌هاي امنيتي، اطلاعاتي و انتظامي کشور است.

وي خاطرنشان کرد: با توجه به شرايط حساس منطقه، حضور گروه‌هاي تروريستي وابسته به بيگانگان در کشورهاي همسايه و وجود ناامني در اين کشورها، امنيت جمهوري اسلامي ايران مثال‌زدني است.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.