سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعاي مضحک شيمون پرز: اسراييل هيچ غيرنظامي را در غزه هدف قرار نداده است + سند

شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستي ادعا کرد اين رژيم هيچ فرد غيرنظامي را در غزه هدف قرار نداده است.(!)

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکاي نيوز، پرز همچنين در پاسخ به سئوالي مبني بر اينکه آيا  اسراييل مسئوليت خسارت و تلفات سنگيني که به افراد بيگناه و غيرنظاميان در غزه وارد شده است مي پذيرد گفت : اسراييل به شدت تلاش دارد هيچ ساختمان غيرنظامي و يا هيچ فرد غيرنظامي را هدف قرار ندهد. به نظر من تاکنون تقريبا هيچ غيرنظامي در غزه هدف قرار نگرفته است.(!)
رييس رژيم صهيونيستي گفت اينکه تاکنون هيچ غيرنظامي کشته نشده است به علت تمهيدات دفاعي غزه نيست بلکه به علت دقت اسراييل در خودداري از هدف قرار گرفتن غيرنظاميان است.
خبرنگار پرسيد درباره حمله به ساختمان محل استقرار خبرنگار چطور؟ آيا در صورتي اين حمله تصادفي نبوده است مي توان گفت که تلاش عمدي اسراييل براي جلوگيري از انتشار اخبار درباره اوضاع کنوني غزه باشد؟!!
شيمون پرز گفت: ما هيچ خبرنگاري را هدف قرار نداديم. اسراييل تنها مقر فرماندهي حماس در غزه را هدف قرار داده است(!) و شايد خبرنگاران نيز در اين ساختمان سکونت داشتند. اينکه بدانيم در زمان حمله آيا خبرنگاران در اين محل هستند يا نه براي ما بسيار دشوار است. با اين حال خبرنگاران به هيچ وجه هدف حملات اسراييل نيستند و حتي برعکس ما اعتقاد داريم که خبرنگاران به غزه اعزام شده اند تا رويدادهاي واقعي را ببينند و بنابراين اسراييل آنها را هدف قرار نخواهد داد.
پرز در پاسخ به سئوالي مبني براينکه آيا در صورتي عدم توافق با فلسطينيان درباره آتش بس، آيا اسراييل حق حمله گسترده زميني به غزه را براي خود محفوظ مي داند گفت: اسراييل به هيچ وجه اوضاع را شديدتر نخواهد کرد و آنچه هم اکنون در تلاش براي دستيابي است حل و فصل اوضاع است.

+سند حرف هاي پرز







































تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.