سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

رسالت مسئولین رواج دادن معروف های دین از طریق تذکر لسانی درجامعه است

معاون امور استانهای ستاداحیاء امربه معروف و نهی از منکر کشور گفت:در این برهه از زمان که دشمن با جنگ نرم برای منحرف کردن جوانان تلاش می کند رسالت مسئولین رواج دادن معروفهای دینی از طریق تذکر لسانی است.

  

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رنجبرعصر امروز در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان بجنورد، امر به معروف ونهی از منکر مقدم برهمه فرایض دانست وتصریح کرد: کم توجهی به این دو فریضه عذاب الهی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به آیات الهی در رابطه با فریضه امر به معروف ونهی از منکر،گفت:با توجه به احیاء ضرورت امر به معروف ونهی از منکر درجامعه آحاد مردم به خصوص مسئولین وظیفه دارند این فریضه را درجامعه به نحو احسن به اجرا درآورند.

معاون اموراستانهای ستاداحیاء امربه معروف و نهی ازمنکرکشوربا اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برکات تذکر لسانی، تاکید کرد:باید تلاش کنیم تا نمونه اخلاق اسلامی را درجامعه ترویج کنیم.

درابتدای این جلسه سید محمد پاکمهرفرماندار بجنورد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد امربه معروف بجنورد، گفت: با توجه به تنوع قومیتی در بجنورد تذکر لسانی ازجایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به عبور سالیانه 15الی 20 میلیون مسافراز استان و دانشجویانی که دراین شهرستان مشغول به تحصیل هستند احیاء معروفها و نهی منکرات را مهم دانست وافزود: سعی کرده ایم از همه ظرفیتهای شهرستان استفاده کرده واین امرمهم را در 3محوراحیاء کنیم./س

برچسب ها: تذکر ، لسانی ، جامعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.